AnonymBruker Skrevet 17. januar #1 Del Skrevet 17. januar Hei! Jeg står i en litt frustrerende situasjon og trenger noen ærlige vurderinger. Jeg har vært i kontakt med en fyr siden slutten av desember. Vi begynte å chatte mye, og det ble virkelig god kjemi. Det var mye flørting og vi ble kjent på en veldig fin måte over chatting før vi møttes fysisk fra 30. desember til 1. januar på overnatting, da vi feiret nyttårsaften sammen. Dette var jo litt spontant og kansje «brå start» men vi begge hadde ingen planer på nyttår så vi tenkte litt sånn hvorfor ikke når man er interessert. På den tiden var han utrolig varm og flørtete, og vi hadde det kjempegøy sammen. I bilen på vei hjem når han kjørte meg spurte jeg ærlig om «hva videre» og da svarte han at vi måtte møtes noen ganger før det ble «offisielt da» noe jeg var enig i. Etter nyttårsaften når jeg kom hjem begynte han å åpne seg litt mer. Han sa at han kom ut av et forhold tidlig i desember, og at han fortsatt er i en fase hvor han prøver å bearbeide alt. (Han sa dette første dag vi møttes også men fikk høre mer om at han var i en «fase»). Vet menn ofte kan bli skremt når dem inser ting går fort og at dem får følelser raskt også. Han har vært ærlig med meg om at han ikke har fått hentet alle tingene sine fra eksen. Han skrev at han ville ta det rolig, bli bedre kjent, og at det var kjempe viktig for han og bygge et bestevennskap i tillegg til kjæresteforhold og at han var litt redd for dette fra tidlige forhold at det er viktig at en eventuell kjæreste også er din bestevenn. Siden vi møttes har vi fortsatt å chatte, men her er saken: Jeg føler at kommunikasjonen har vært veldig opp og ned. Det er dager hvor han er kjempeflørtete, sender meg søte «god morgen» og «god natt»-meldinger, og virker veldig engasjert. Men så er det også dager hvor han er mer tilbaketrukket og svarer med korte meldinger. Jeg blir helt gal av usikkerheten, for jeg aner ikke hva han egentlig tenker. Alle sier også han har vært ærlig om at han er i fase «gi han tid» så har klart holde meg sammen uten og stille spørsmål for og presse vis han kansje er off noen dager eks for dette kan dytte personen lenger unna etter erfaring vis dem blir skremt av «for mye». Nå har det virkelig blitt vanskelig, fordi han tok av Snap Map i kveld plutselig, og jeg har ikke fått svar på noen timer. Reagerer ikke på ikke fått svar på noen timer for dette er jeg vant til grunnet jobb osv men han pleier ikke skru av snap map. Det gjør meg bare mer usikker, spesielt når han er så av og på fra før. Vi hadde egentlig planlagt å møtes i morgen, men nå er jeg kjempeusikker på alt etter at Snap Map er av og det har gått flere timer uten svar. Jeg kan jo ikke være den som maser, så nå sitter jeg bare her og overtenker alt. Det er så vanskelig å vite hva jeg skal gjøre. Jeg prøver å være tålmodig, men jeg føler meg usikker på om han faktisk er interessert i noe mer, eller om han bare er i en fase hvor han ikke helt vet hva han vil. Vi har hatt det bra sammen, men hele «av og på»-greia er veldig frustrerende. Jeg blir gal av å vente på svar, og lurer på om jeg bare skal fortsette planene om og være litt «chill» og ikke mase osv eller hva jeg skal gjøre. Så mitt spørsmål er: Hva skal jeg gjøre nå? Er han virkelig interessert i meg, eller er han bare i en fase? Er det normalt at folk etter et brudd blir så av og på i starten? Hva kan jeg gjøre for å håndtere denne usikkerheten og finne ut om dette er noe jeg bør fortsette å investere tid i? (Morsom ekstra info at jeg kommer også ut av et forhold på 2,5år i desember, men jeg er jo ikke sånn han er da i oppførsel. Men dette er fordi sørga så mye før bruddet så var på en måte allerde «ferdig» når det skjedde. Jeg er usikker på om jeg skal trekke meg litt tilbake, eller om jeg bare skal vente på at han kommer til å åpne seg mer. Jeg trenger virkelig noen råd om hvordan jeg skal håndtere denne situasjonen! (Viktig få med at dagene han er «på» og intressert er veldig fine og at jeg har vært skikkelig syk siste 2 ukene først frisk i dag så dette kan ha påvirket kommunikasjonen litt også) (vi er i alderen (19-22) vis dette er relevant info) takk for alle svar på forhånd☺️ Anonymkode: a50af...0b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #2 Del Skrevet 17. januar Virker som han forsatt er i et forhold. Han hadde tatt kontakt hvis han var en seriøs mann. Anonymkode: 31503...fc6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #3 Del Skrevet 17. januar Jeg synes ikke du skal ta så mye hensyn til han i denne fasen av ett forhold, men heller fokusere på hva du ønsker og vil ha. Dersom du allerede nå går på akkord med deg selv så blir det neppe bedre nedover veien her. Det er dessuten alt for tidlig til å mene noe om noe som helst. Prat med han om det og kan han ikke prate om tingene så er det også litt tungvint for resten av forholdet, men dere er unge da så kanskje han bare ikke er helt klar for det. Treff han i morgen, se det an, hvordan ting føles. Hva du føler. Anonymkode: 74fd7...772 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #4 Del Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg synes ikke du skal ta så mye hensyn til han i denne fasen av ett forhold, men heller fokusere på hva du ønsker og vil ha. Dersom du allerede nå går på akkord med deg selv så blir det neppe bedre nedover veien her. Det er dessuten alt for tidlig til å mene noe om noe som helst. Prat med han om det og kan han ikke prate om tingene så er det også litt tungvint for resten av forholdet, men dere er unge da så kanskje han bare ikke er helt klar for det. Treff han i morgen, se det an, hvordan ting føles. Hva du føler. Anonymkode: 74fd7...772 Det er avtalingen om møtingen som gjør dette så ekstremt vanskelig/komplisert nå som virkelig får meg til og lure på relasjonen, men som nevnt har han slått av Snapmap, og han har ikke svart på flere timer. Jeg sitter her stresset, for vi får ikke planlagt det vi skulle. Den siste snapen ble sendt av meg for nesten 4 timer siden, og Snapmapen ble skrudd av for omtrent 3 timer siden, så jeg har en skikkelig dårlig magefølelse. Jeg må egentlig avtale møtet så raskt som mulig, for klokken er allerede sen, og vi bor en bit unna hverandre. Skal jeg ta toget, må det være tidlig om morgenen, og jeg trenger å vite om det snart, slik at jeg kan få litt søvn. Jeg føler at jeg har vært den som har nevnt møtet mest eller mye nå, og det er nesten som om jeg ikke tør å "mase" mer. Jeg sendte en melding i morges og sa at vi kunne planlegge i kveld, og han svarte ja, men hele situasjonen føles veldig stressende nå med at han ikke svarer, og at han plutselig har skrudd av Snapmap (noe han aldri pleier å gjøre). Jeg ble nødt til å spørre om råd, for det skjer så mange rare ting nå. Anonymkode: a50af...0b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #5 Del Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Det er avtalingen om møtingen som gjør dette så ekstremt vanskelig/komplisert nå som virkelig får meg til og lure på relasjonen, men som nevnt har han slått av Snapmap, og han har ikke svart på flere timer. Jeg sitter her stresset, for vi får ikke planlagt det vi skulle. Den siste snapen ble sendt av meg for nesten 4 timer siden, og Snapmapen ble skrudd av for omtrent 3 timer siden, så jeg har en skikkelig dårlig magefølelse. Jeg må egentlig avtale møtet så raskt som mulig, for klokken er allerede sen, og vi bor en bit unna hverandre. Skal jeg ta toget, må det være tidlig om morgenen, og jeg trenger å vite om det snart, slik at jeg kan få litt søvn. Jeg føler at jeg har vært den som har nevnt møtet mest eller mye nå, og det er nesten som om jeg ikke tør å "mase" mer. Jeg sendte en melding i morges og sa at vi kunne planlegge i kveld, og han svarte ja, men hele situasjonen føles veldig stressende nå med at han ikke svarer, og at han plutselig har skrudd av Snapmap (noe han aldri pleier å gjøre). Jeg ble nødt til å spørre om råd, for det skjer så mange rare ting nå. Anonymkode: a50af...0b0 Jeg hadde nok ikke lagt alle eggene mine i kurven til en som har vært singel i bare litt over en måned. Damer er ofte ferdig ned forholdet når det blir slutt, mens menn ofte ikke prosesser ting før det faktisk er slutt, så tror ikke du skal forvente at han er klar for et nytt forhold. Anonymkode: 71e1c...d41 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona123 Skrevet 17. januar #6 Del Skrevet 17. januar Sorry, men en riktig fyr for deg hadde ikke latt deg undre på denne måten. Dette er altfor svakt til å gidde å fokusere på. Du kan få bedre, sis. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #7 Del Skrevet 17. januar Mona123 skrev (1 time siden): Sorry, men en riktig fyr for deg hadde ikke latt deg undre på denne måten. Dette er altfor svakt til å gidde å fokusere på. Du kan få bedre, sis. Det verste her nå er at snapmapet enda er av...... og har enda ikke hørt fra han angående og avtale møtingen... klokken er nå 23:27 og er snakk om 5 timer uten svar med snapmap av på en fredag kveld 🚩. ingen peiling på om han gjør noe shady eller om han skjuler at han er og henter tingene oss eksen. Helt grusom følelse sitte med denne usikkerheten. Er Ingen bevegelse i snapscoren heller. (man blir jo nesten på insane nivå tilslutt) sitter jo bare venter på svar og blir mer usikker og stresset for hvert sekund som går. En ting er hvertfall sikkert ingen som fortjener sitte med usikkerheten jeg har nå. Så hva skal man gjøre i en sånn situasjon? jeg har ikke gjort noe enda vil ikke virke desperat så venter bare på at han svarer på siste vanlige snappen jeg sendte. Blir jo helt gæren over her og begynner se for meg syke scenarioer. Begynner emosjonelt forberede meg på en grusom melding at han har gjort noe dårlig eller et eller annet. Anonymkode: a50af...0b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #8 Del Skrevet 17. januar Kjære du, du skal legge fra deg telefonen og gjøre noe annet. Skal han være så av og på og du være så usikker kan du få et kjipt hekt ut av hele greia. Prøv å trekk deg litt tilbake. Anonymkode: d2871...79a 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #9 Del Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Det verste her nå er at snapmapet enda er av...... og har enda ikke hørt fra han angående og avtale møtingen... klokken er nå 23:27 og er snakk om 5 timer uten svar med snapmap av på en fredag kveld 🚩. ingen peiling på om han gjør noe shady eller om han skjuler at han er og henter tingene oss eksen. Helt grusom følelse sitte med denne usikkerheten. Er Ingen bevegelse i snapscoren heller. (man blir jo nesten på insane nivå tilslutt) sitter jo bare venter på svar og blir mer usikker og stresset for hvert sekund som går. En ting er hvertfall sikkert ingen som fortjener sitte med usikkerheten jeg har nå. Så hva skal man gjøre i en sånn situasjon? jeg har ikke gjort noe enda vil ikke virke desperat så venter bare på at han svarer på siste vanlige snappen jeg sendte. Blir jo helt gæren over her og begynner se for meg syke scenarioer. Begynner emosjonelt forberede meg på en grusom melding at han har gjort noe dårlig eller et eller annet. Anonymkode: a50af...0b0 Du har kjent fyren i 2 uker, du må slappe av. Anonymkode: 71e1c...d41 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #10 Del Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du har kjent fyren i 2 uker, du må slappe av. Anonymkode: 71e1c...d41 Faktisk lenger er en for historie hvor vi snakker for et par år siden da snakker vi faktisk i nesten 2år. Også har vi gjenopptatt kontakten da var sånn ting gikk så raskt Anonymkode: a50af...0b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona123 Skrevet 17. januar #11 Del Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Det verste her nå er at snapmapet enda er av...... og har enda ikke hørt fra han angående og avtale møtingen... klokken er nå 23:27 og er snakk om 5 timer uten svar med snapmap av på en fredag kveld 🚩. ingen peiling på om han gjør noe shady eller om han skjuler at han er og henter tingene oss eksen. Helt grusom følelse sitte med denne usikkerheten. Er Ingen bevegelse i snapscoren heller. (man blir jo nesten på insane nivå tilslutt) sitter jo bare venter på svar og blir mer usikker og stresset for hvert sekund som går. En ting er hvertfall sikkert ingen som fortjener sitte med usikkerheten jeg har nå. Så hva skal man gjøre i en sånn situasjon? jeg har ikke gjort noe enda vil ikke virke desperat så venter bare på at han svarer på siste vanlige snappen jeg sendte. Blir jo helt gæren over her og begynner se for meg syke scenarioer. Begynner emosjonelt forberede meg på en grusom melding at han har gjort noe dårlig eller et eller annet. Anonymkode: a50af...0b0 Du tar frem en hobby. Dette er ikke sunt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #12 Del Skrevet 18. januar Har du hørt fra han ts? Anonymkode: d2871...79a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #13 Del Skrevet 18. januar Hun skal glemme ham. Ikke sitte å vente. Det er slik giftige menn sitter å har kontroll på følsene dine. Slike mennesker vil aldri endre seg. De seriøse viser på alle måter at de ønsker kontakt. Anonymkode: 31503...fc6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #14 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har du hørt fra han ts? Anonymkode: d2871...79a Hei alle, Takk for all støtte og de gode rådene så langt! Jeg må dessverre oppdatere dere på situasjonen, da ting har utviklet seg videre. Etter at jeg sendte meldingen i går kveld, hvor jeg spurte hva som skjer, fikk jeg et svar nå på morgenen som jeg ble helt forvirret av. Først fikk jeg et veldig kaldt og kort svar fra han: “Jeg kan dessverre ikke.” Jeg ble virkelig usikker på hva det betydde, og jeg prøvde å være forståelsesfull og sendte en melding i for å få klarhet og spurte hva videre og litt sånn. Han svarte da: “Vet ikke jeg, jeg har egentlig ikke tid til kjærlighet ennå. Unnskyld. Men jeg driver å finner meg leilighet og slikt.” Det føltes som et slags brudd, og jeg ble virkelig opprørt og forvirret. Vi hadde hatt en fin nyttårsaften sammen, en hyggelig overnatting, og ting føltes så bra da. Nå er jeg usikker på om han ønsker å avslutte helt, eller om han bare er usikker på hva han vil og trenger tid. Jeg har forsøkt å være åpen og ærlig i kommunikasjonen med ham, og har sagt at jeg er åpen for å ta det rolig og bli bedre kjent på hans tempo. Men akkurat nå føler jeg meg litt på vent og uforstående til hva som egentlig skjer. Hva tror dere? Er det et tydelig tegn på at han ønsker å avslutte, eller kan det være at han trenger tid? Hva skal jeg gjøre videre for å få klarhet i dette har sent en melding for klarhet med hva han vil videre fortsette rolig eller avslutte helt for og få klarhet. Anonymkode: a50af...0b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #15 Del Skrevet 18. januar Jeg tror du skal holde deg unna han. Han er veldig av og på og det kan skape en alvorlig hekt situasjon for deg. Sorry men nå skal du glemme han, komme deg ut og ha en fin lørdag med venner eller noe. Anonymkode: d2871...79a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #16 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Han svarte da: “Vet ikke jeg, jeg har egentlig ikke tid til kjærlighet ennå. Unnskyld. Men jeg driver å finner meg leilighet og slikt.” ... Hva tror dere? Er det et tydelig tegn på at han ønsker å avslutte, eller kan det være at han trenger tid? Hva skal jeg gjøre videre for å få klarhet i dette har sent en melding for klarhet med hva han vil videre fortsette rolig eller avslutte helt for og få klarhet. Anonymkode: a50af...0b0 Han er krystallklar. Han vil ikke ha noe fra deg, du er ikke den han vil ha kjærlighet med. Du er langt nede på prioriteringslisten. Du er til og med bak leilighet og "slikt". Håper du finner på noe annet, han er ikke riktig. Anonymkode: 19e4f...d81 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #17 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg tror du skal holde deg unna han. Han er veldig av og på og det kan skape en alvorlig hekt situasjon for deg. Sorry men nå skal du glemme han, komme deg ut og ha en fin lørdag med venner eller noe. Anonymkode: d2871...79a Skulle ønske det var så lett men har fått ganske sterke følelelser for han raskt noe som gjør situasjonen vanskeligere. Vi datet jo men føles som jeg går igjennom et kraftig brudd nå. Følte vi virkelig hadde en strong connection. Overnattingen og samtalene og alt har vært så bra også plutselig nå bare switcher han helt om. Er ganske fra meg har vært gjennom et 2,5år lang brudd for ikke altfor lenge siden og kan si at følelsen jeg sitter med nå er verre Anonymkode: a50af...0b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #18 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Skulle ønske det var så lett men har fått ganske sterke følelelser for han raskt noe som gjør situasjonen vanskeligere. Vi datet jo men føles som jeg går igjennom et kraftig brudd nå. Følte vi virkelig hadde en strong connection. Overnattingen og samtalene og alt har vært så bra også plutselig nå bare switcher han helt om. Er ganske fra meg har vært gjennom et 2,5år lang brudd for ikke altfor lenge siden og kan si at følelsen jeg sitter med nå er verre Anonymkode: a50af...0b0 Det er selvsagt verre når du er på opptur i forelskelse. Men tenk nå over, hva er det du blir lei deg over når han ikke vil mer? Du mister en fyr som har vært av og på, som har gjort deg usikker, som har såret deg og plutselig vært kald. Den du har forelsket deg i er ikke han, men drømmen om han! Du har sett for deg hvor bra ting kan bli, sett for deg hvordan dere kan få det, tenkt for deg selv at dere har strong connection osv. Og det kan du ikke vite, du kan vite det fra din side. «Jeg knyttet meg raskt og sterkt til han» er forskjellig fra «vi har en sterk tilknytning». Tenk på hvordan han har vært. Sortér hva som har skjedd, og hva som er dine tanker om hva som kunne bli. Anonymkode: 24363...2c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #19 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er selvsagt verre når du er på opptur i forelskelse. Men tenk nå over, hva er det du blir lei deg over når han ikke vil mer? Du mister en fyr som har vært av og på, som har gjort deg usikker, som har såret deg og plutselig vært kald. Den du har forelsket deg i er ikke han, men drømmen om han! Du har sett for deg hvor bra ting kan bli, sett for deg hvordan dere kan få det, tenkt for deg selv at dere har strong connection osv. Og det kan du ikke vite, du kan vite det fra din side. «Jeg knyttet meg raskt og sterkt til han» er forskjellig fra «vi har en sterk tilknytning». Tenk på hvordan han har vært. Sortér hva som har skjedd, og hva som er dine tanker om hva som kunne bli. Anonymkode: 24363...2c4 Dette er visdomsord! Det er følelsen du er forelska i. Og hvordan vet jeg dette? Jo jeg har vært igjennom akkurat samma greia, men der ga jeg meg ikke og ble med på hans opp og nedturer, fikk bare oppmerksomhet når det passa han. Avslutt dette nå, eller kan det ta overvis å komme over han. Vil han virkelig ha deg, vil han vise det på en skikkelig måte. Anonymkode: d2871...79a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #20 Del Skrevet 18. januar Han prøver nok å dumpe deg på en skånsom måte, han sier rett ut at han ikke er klar for noe seriøst. Anonymkode: 71e1c...d41 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå