AnonymBruker Skrevet 17. januar #1 Del Skrevet 17. januar Hei. Har lenge hatt tanken om å prøve ut analsex. Har en jeg puler fast som er 23. Går selv på videregående. Han har kun gjort det 1 gang tidligere i fylla sa han. Jeg er samtidig litt redd for å prøve det ut, fordi penisen hans er ganske lang. Grunnen til at jeg vil prøve det ut er fordi venninnen min fortalte meg at det var kjempe digg. Hvordan er det? Gjør det veldig vondt første gangen? Anonymkode: 61ee7...368 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #2 Del Skrevet 17. januar Det finner du ut av. Dont feed the troll... Anonymkode: 376eb...f0a 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #3 Del Skrevet 17. januar For det første, hvis du skal prøve det. Ha kondom og mye glidemiddel. Hvis du ikke liker det kan du bare ta av kondomen, ev bytte og kjøre vaginalt etterpå. (Ikke gå fra rumpe til tiss, da får du urinveisinfeksjon) For det andre, det er viktig å slappe av, ta det saaaaakte. Bruke mye tid. Prøv ulike stillinger osv. Det skal absolutt ikke gjøre vondt, uansett om det er første gang eller om du har gjort det en miljon ganger! Også er det sånn da at man veit aldri før man har prøvd. Noen elsker det, noen hater det. Har hørt om kvinner som lettere får orgasme av anal og kvinner som hater det og aldri prøver det på nytt. Personlig er jeg ikke fan av det. Hatt det et par ganger, for meg føles det mest ut som når du driter og får lettelsen fra at du "letter på trykket" hvis du skjønner hva jeg mener🤣🤣 Lykke til! Anonymkode: 0b565...94f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #4 Del Skrevet 17. januar For meg føltes det ut som en veldig har bæsj som ble dyttet inn og ut. Ikke spesielt behagelig. Anonymkode: 26858...c48 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #5 Del Skrevet 17. januar Enig med de over, det føles ut som om man må bæsje. For min del er det kun interessant om jeg blir stimulert på klitoris og nærmer meg orgasme. Om orgasmen er over og mannen ikke er ferdig, så kommer bæsjetrangen tilbake 😆 men for all del, det er bare å teste det ut! Prøv å slapp av, bruk masse glidemiddel. Anonymkode: b3d65...e14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #6 Del Skrevet 17. januar Forvent at det blir bæsj på stake... Det kommer til å skje. That's part of the game. Anonymkode: 3ec4a...314 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #7 Del Skrevet 17. januar Ubehagelig og uinteressant. Det er ikke noe å gjøre i fylle. Det krever tid og tøying. Som kvinne gir det NULL nytelse. Men ta gjerne litt i analen på mannen, maser prostataen hans. Det gir de MYE glede Anonymkode: 45b3b...f06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #8 Del Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Forvent at det blir bæsj på stake... Det kommer til å skje. That's part of the game. Anonymkode: 3ec4a...314 Det skjer absolutt ikke alltid. Jeg er kvinne og syns det kan være kjempedigg. Man treffer g-punktene på en annen måte. Etter en del vaginalt, syns jeg det er digg, og det kan fungere veldig godt samtidig med stimulering av klitoris. Jeg vet ikke, men jeg trenger ikke glidemiddel? Jeg er generelt veldig våt da, men man er jo ikke våt i analen egentlig? Uansett, funker fint uten for meg. Anonymkode: 67d28...82a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #9 Del Skrevet 17. januar Men det er viktig at han er forsiktig når han putter den inn, og man bør være godt i gang og ha hatt en finger opp der osv. Det kan bli kjempevondt om han bare stapper den inn. Analt krever god kommunikasjon og at man er ordentlig kåt. Anonymkode: 67d28...82a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 17. januar #10 Del Skrevet 17. januar Vondt.... (for meg i hvert fall) 🤢 Derfor fullstendig uaktuelt å utføre det på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 17. januar #11 Del Skrevet 17. januar Du får bare prøve og finne ut av hva som er godt for deg. Personlig har jeg null ønske om det, godt at vi er forskjellige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 17. januar #12 Del Skrevet 17. januar Jeg har gitt mine barn klar beskjed om at analsex er sex for viderekommende, og ikke er noe de bør vurdere å holde på med før de har god erfaring med vanlig sex (piv, fingre og tunge) og har full kontroll på seg selv og er sammen med person hvor det er ekte gjensidig omsorg i forholdet. For analsex er helt ubeskrivelig fryktelig smertefullt dersom det gjøres feil, og kan da også gi varige skader. Dette er ikke noe for så unge mennesker at de gjerne er utålmodig (gutten) og ikke tøff nok til å gi beskjed dersom noe ikke er godt (jenta). Mulig dere er et eksepsjonelt unntak, men generelt er det å være ung å være ung, så jeg råder deg til å ikke prøve dette før du er sammen med mann du stoler 100% på, og du VET du er så tøff at du stopper alt som føles ubehagelig. Sex skal være deilig. Alltid! 4 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #13 Del Skrevet 17. januar Trolltunge skrev (1 time siden): Jeg har gitt mine barn klar beskjed om at analsex er sex for viderekommende, og ikke er noe de bør vurdere å holde på med før de har god erfaring med vanlig sex (piv, fingre og tunge) og har full kontroll på seg selv og er sammen med person hvor det er ekte gjensidig omsorg i forholdet. For analsex er helt ubeskrivelig fryktelig smertefullt dersom det gjøres feil, og kan da også gi varige skader. Dette er ikke noe for så unge mennesker at de gjerne er utålmodig (gutten) og ikke tøff nok til å gi beskjed dersom noe ikke er godt (jenta). Mulig dere er et eksepsjonelt unntak, men generelt er det å være ung å være ung, så jeg råder deg til å ikke prøve dette før du er sammen med mann du stoler 100% på, og du VET du er så tøff at du stopper alt som føles ubehagelig. Sex skal være deilig. Alltid! Kjempefint innlegg, kunne ikke vært mer enig! Å begynne å eksperimentere litt med fingre er en god idé. Å slenge kuken inn på første forsøk er derimot en svært dårlig idé. Anonymkode: 67d28...82a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #14 Del Skrevet 18. januar Jeg og min mann har analsex oftere enn vaginal sex siden det føles bedre og jeg får kraftigere og bedre orgasme. Ved analsex trenger jeg heller ikke å hjelpe til med hånden eller leketøy for å få orgasme. For min del (og min mann) er analsex deilig og faktisk bedre enn vaginal sex. Dermed ikke sagt at det er slik for alle 😄 Skal du ha analsex så skal du ha lyst, ta det sakte og utvid rumpehullet gradvis og forsiktig hvis du er ny med analsex. Hvis du egentlig ikke har lyst på analsex så sier du nei. Anonymkode: 40634...75e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #15 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg og min mann har analsex oftere enn vaginal sex siden det føles bedre og jeg får kraftigere og bedre orgasme. Ved analsex trenger jeg heller ikke å hjelpe til med hånden eller leketøy for å få orgasme. For min del (og min mann) er analsex deilig og faktisk bedre enn vaginal sex. Dermed ikke sagt at det er slik for alle 😄 Skal du ha analsex så skal du ha lyst, ta det sakte og utvid rumpehullet gradvis og forsiktig hvis du er ny med analsex. Hvis du egentlig ikke har lyst på analsex så sier du nei. Anonymkode: 40634...75e Åh så glad dette ikke er meg Anonymkode: 6f6a1...88d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #16 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Åh så glad dette ikke er meg Anonymkode: 6f6a1...88d Da går jeg ut fra at du ikke liker analsex 😄 For meg så er analsex bedre, så jeg er glad det er meg 😊 Anonymkode: 40634...75e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #17 Del Skrevet 18. januar Vondt Anonymkode: 6f11d...6da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #18 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hei. Har lenge hatt tanken om å prøve ut analsex. Har en jeg puler fast som er 23. Går selv på videregående. Han har kun gjort det 1 gang tidligere i fylla sa han. Jeg er samtidig litt redd for å prøve det ut, fordi penisen hans er ganske lang. Grunnen til at jeg vil prøve det ut er fordi venninnen min fortalte meg at det var kjempe digg. Hvordan er det? Gjør det veldig vondt første gangen? Anonymkode: 61ee7...368 Det er vondt hver gang… Anonymkode: 6f11d...6da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #19 Del Skrevet 18. januar Er mannen tynn og liten, er nummer 2 for mer enn skiten. Er han tynn og lang, da er analen drømmeland. Er mann kjempestor, ja da vet du hvor det er best med er realt borr. Anonymkode: 81824...160 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #20 Del Skrevet 18. januar Det er digg! Diggere når man har dobbel penetrering. Tror det er pirrende for menn og. Kjenne noe annet hardt som dulter litt borti når den ene er inni vagina og andre inni rektum. Herlig helgeaktivitet for mor detta Anonymkode: e7485...2ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå