Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg klipper det aldri fordi håret mitt vokser ikke lengre av seg selv. Er det normalt? Det har stoppet å vokse.

Anonymkode: 1127e...452

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje det er vanlig at håret ikke vokser da?

AnonymBruker
Skrevet

Håret vokser nok, kanskje sakte, men det vokser. Men hvis det er veldig slitt så vil det oppleves som at det ikke vokser.

Anonymkode: fe4d9...dad

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du spiser veldig usunt så påvirker det også hårveksten.

Anonymkode: fe4d9...dad

AnonymBruker
Skrevet

Hvor langt hår har du, og hvor gammel er du? Hår slites etterhvert, og det finnes en individuell makslengde - som blir kortere jo eldre man blir.

Anonymkode: 18eb2...260

Skrevet

Samboer sitt hår vokser frem til munnen. Hun spiser det opp. Ser ikke at det vokser.

Skrevet

Hvis du aldri klipper det, vil det oppleves som om at det ikke vokser. Det spiser seg opp underfra og du bør nok ta en stuss hos frisøren innimellom. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hvor langt hår har du, og hvor gammel er du? Hår slites etterhvert, og det finnes en individuell makslengde - som blir kortere jo eldre man blir.

Anonymkode: 18eb2...260

Jeg er 40 år. Har hår ned til skuldrene. Men det vokser ikke og blir ikke lengre. Prøver å spare men hvis jeg klipper det så blir det kortere og frisøren klipper som oftest mye mere enn det jeg ønsker når jeg er der. Er mange år siden sist så sparer mye penger der

AnonymBruker
Skrevet

Har en venninne som ikke får lengre hår enn til litt over skuldrene, det blir skikkelig tynt og pistrete nederst. Hun hadde lengre hår i ungdommen, men ikke spesielt langt da heller - kanskje 5 cm nedenfor skuldrene. Hennes mor har helt likt hår.

Er det flere i familien din med samme problem?

Anonymkode: 73d8a...084

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...