Ingriidf Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Hei! Er det noen her som har giftet seg på rådhuset og hatt en bryllupsfest i ettertid? Var festen en annen helg enn selve giftemålet, og hadde du brudekjole osv når festen ble holdt? Jeg kunne tenke meg å gifte meg på rådhuset når det blir min tid for det, er ikke forlovet ennå engang haha! Blir svett av tanken på å gå opp et kirkegulv med alle øynene stirrende på meg. Jeg ønsker likevel å ha en klassisk bryllupsfest og tar gjerne innspill fra deres egne erfaringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Jeg har vært i bryllupsfest to ganger der vielsen ikke var samme dag. En gang giftet i utlandet og en gang på rådhuset. Så hadde de fest senere, helt uproblematisk. Det er jo ikke den timen i kirken de fleste av gjestene gleder seg mest til uansett 😂😜 Anonymkode: 5482b...4af 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Ingriidf skrev (7 minutter siden): Hei! Er det noen her som har giftet seg på rådhuset og hatt en bryllupsfest i ettertid? Var festen en annen helg enn selve giftemålet, og hadde du brudekjole osv når festen ble holdt? Jeg kunne tenke meg å gifte meg på rådhuset når det blir min tid for det, er ikke forlovet ennå engang haha! Blir svett av tanken på å gå opp et kirkegulv med alle øynene stirrende på meg. Jeg ønsker likevel å ha en klassisk bryllupsfest og tar gjerne innspill fra deres egne erfaringer. Jeg skjønner ikke utfordringen med å ha bryllupsfest når du gifter deg i rådhuset kontra i kirken? Ved begge tilfellene er jo festen et annet sted mange timer senere? Anonymkode: ebc77...550 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden Du kan ha fest uansett hvor du gifter deg. Det er folk som gifter seg i kirken som ikke har fest også…. Anonymkode: 85c36...7f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingriidf Skrevet 3 timer siden Forfatter #5 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg skjønner ikke utfordringen med å ha bryllupsfest når du gifter deg i rådhuset kontra i kirken? Ved begge tilfellene er jo festen et annet sted mange timer senere? Anonymkode: ebc77...550 Nei det var bare at festen gjerne må holdes en fredag da, for rådhuset er kanskje ikke åpent på lørdager for å ta det samme dag. Mulig jeg bare overtenker det hele🙃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingriidf Skrevet 3 timer siden Forfatter #6 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du kan ha fest uansett hvor du gifter deg. Det er folk som gifter seg i kirken som ikke har fest også…. Anonymkode: 85c36...7f3 Helt sant. Samboeren er i bryllup nå til kompisen som har giftet seg i dag på rådhuset. De ville holde feiringen etterpå intim og lite og dermed var ikke partnere invitert.. Det bare fikk meg til å reflektere over hvordan jeg selv ville løst det om jeg er heldig nok til å gifte meg en dag🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg skjønner ikke utfordringen med å ha bryllupsfest når du gifter deg i rådhuset kontra i kirken? Ved begge tilfellene er jo festen et annet sted mange timer senere? Anonymkode: ebc77...550 Vet ikke om dette er likt overalt, men de jeg kjente giftet seg på rådhuset i kontortid en hverdag. Og ønsket selvfølgelig å ha festen en helg. Men godt mulig noen steder har lørdagsåpent rådhus også. 😊 Anonymkode: 5482b...4af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Del Skrevet 2 timer siden Det kommer an på hvor du gifter deg. Rådhuset i Oslo er åpent på lørdager. Når jeg giftet meg på Tinghuset måtte vi derimot ha en hverdag. Da viet vi oss på fredag, spiste middag med forlovere etterpå og hadde selve festen dagen etterpå. Fungerte utmerket. Anonymkode: cdf2b...e82 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå