Gå til innhold

Person som alltid svarer ok på ALLE meldinger...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Selv når meldingen jeg sender er/inneholder et spørsmål får jeg bare OK tilbake.. Blir så oppgitt. Blir så jeg ikke får lyst til å kommunisere med vedkommende lenger når de virker så uinteressert. Blir så jeg undrer på om jeg har sagt/gjort noe galt og at de er sure på meg. Jeg syns det er veldig ubehagelig. 

Anonymkode: 5b57c...573

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis personen svarer ok når du spør om hva som helst, hadde jeg nok trodd at vedkommende var totalt uinteressert, ja. Men kan det være at han eller hun mener at meldingen er mottatt, men at svar kommer senere?

Ellers er det jo bare å spørre den det gjelder. Hvis vedkommende ikke gir en god forklaring, men fortsetter å bare svare ok, hadde jeg nok begrenset meldingene jeg sendte til et minimum ...

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Lurer på om du skriver meldinger på samme måte som du skriver her?
For må innrømme at min første innskytelse var å skrive "ok" som kommentar.... 😅

Ikke vondt ment, bare påpeker at jeg i denne sammenhengen ikke helt forstår hva du spør om, så om det kan være måten du ordlegger deg på? 

Anonymkode: 53b26...53c

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan hende vedkommende har apple watch og velger den første mulige hurtigresponsen. Fikk et sånt svar selv av mannen i går da han trykket feil på klokka. Er det en person du kan snakke med uten at det er via melding, og spørre hvorfor personen svarer på en sånn måte? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Selv når meldingen jeg sender er/inneholder et spørsmål får jeg bare OK tilbake.. Blir så oppgitt. Blir så jeg ikke får lyst til å kommunisere med vedkommende lenger når de virker så uinteressert. Blir så jeg undrer på om jeg har sagt/gjort noe galt og at de er sure på meg. Jeg syns det er veldig ubehagelig. 

Den personen der hadde jeg droppa. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Blir så… Ok.

Du kommuniserer jo som en sopp. Sorry, får lyst til å si ok til deg jeg også! Kanskje du må jobbe litt med hvordan du ordlegger deg skriftlig. 😅😅 Men, ærlig talt… en person som kun svarer OK på alle meldinger ønsker ikke å kommunisere med deg, så enkelt er dere

Anonymkode: 36a96...e41

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du kommuniserer jo som en sopp. 

Anonymkode: 36a96...e41

Klassisk KG. Vet ikke hvorfor jeg gidder å lage innlegg en gang. Man vet jo man bare får slike svar..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tenker at det kan ha noe å si hvor gammelt dette mennesket er og evt. kjønn. Noen er ikke glade i å kommunisere skriftlig osv. Man må ikke nødt til å tro det verste bestandig.

Anonymkode: c6acc...985

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Klassisk KG. Vet ikke hvorfor jeg gidder å lage innlegg en gang. Man vet jo man bare får slike svar..

Ok

Anonymkode: 10401...09e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

når de virker så uinteressert.

De er jo det.

Anonymkode: 3874b...22f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Spør: "hva betyr ok?" For hvis du stiller et spørsmål banan eller appelsin? Svar: ok. Ja, hva betyr det? Normalt spørsmål. Hvis personen da svarer også ok. Så slutter du å melde denne personen. H*n driver da og fucker med hodet ditt.

Anonymkode: d2ebf...86f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg er enig, det der var stygt. Men ikke alle er sånn heldigvis. 👋 Selv om det regner i dag, så regner det ikke hver dag. 🙂☀️

Anonymkode: d2ebf...86f

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det virker ikke som om mottakeren er så ivrig på å holde liv i samtalen.

Anonymkode: 387f6...e9d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...