AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Hvor er det best å dra på en lørdag pga. Parkerings problemer av disse tre sentrene? Strømmen Storsenter, Triaden eller Metro på Lørenskog? Anonymkode: 5b04a...f1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Som det er minst problemer med å finne en ledig parkeringsplass? Pluss at det er lettest å kjøre både inn og ut av parkeringshuset? Anonymkode: 5b04a...f1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Eller er det like kaos på alle tre stedene på en lørdag. Har ikke bodd her så lenge så jeg vet ikke. Anonymkode: 5b04a...f1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Hvor er det best å dra på en lørdag pga. Parkerings problemer av disse tre sentrene? Strømmen Storsenter, Triaden eller Metro på Lørenskog? Anonymkode: 5b04a...f1f Du får alltids plass i parkeringshuset på Strømmen storsenter. Men er litt kaos i helgene som andre her sier, mye folk Anonymkode: 98784...1e0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Du får alltids plass i parkeringshuset på Strømmen storsenter. Men er litt kaos i helgene som andre her sier, mye folk Anonymkode: 98784...1e0 Det er jeg som har skrevet alle innleggene selv. Burde ha skrevet TS. Er Strømmen da lettest på lørdagene? Av disse tre kjøpesentrene. Vi tenkte kanskje å ta en tur i morgen. Anonymkode: 5b04a...f1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden Hadde unngått alle stedene på en lørdag tror jeg. Synes Strømmen er et lite helvete å komme inn/ut av noen ganger, kommer kanskje an på hvor en parkerer….? Anonymkode: 1db29...80c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå