roseblad123 Skrevet i går, 18:42 #1 Del Skrevet i går, 18:42 Hei, trenger råd til hva jeg kan gjøre. 16.des 2024 valgte jeg for første gang i mitt liv å investere i en dyrere jakke med kvalitet. Valget falt da på en dovre down fra Holzweiler. Kjøpte jakken fra en butikk i Tromsø. 2 uker senere merker jeg at det nupper seg på armen å brystet. Noe som etter noen dager bare blir mer å mer. Tar kontakt med butikken å får beskjed om å komme innom med jakken. Når jeg kommer dit blir jeg beskyldt for å ha skrapet jakken mot en vegg eller gått med en veske som har skrapet opp. Prøver å forklare selgeren som også var eier av butikk, at ikke går jeg med vesker å jakken er brukt for å gå inn å ut av bilen. Går på skole å er sjeldent ute av døren, så er begrenset hvor mange gang jeg har fått brukt jakken siden kjøpsdato. Tilslutt sa de at de sku ta inn jakken å gi beskjed når de hadde bestemt seg. Fikk mail i dag at de hadde vært i kontakt med Holzweiler å hadde funnet ut at dette var en forbrukerfeil å ikke en reklamasjon å at jeg bare kunne komme å hente jakken igjen. Kjenner jeg er rimelig frustrert nå, å mener at en så dyr jakke burde tåle mer enn en kort periode med fint bruk. Er det noen som har erfaringer med jakker fra Holzweiler eller tips til hva jeg kan gjøre nå? Er det bare å godta at det var en dumt kjøp å ikke bruke så mye penger på jakke igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Nupper kan du enkelt fjerne selv. Legg jakken flatt og fjern nuppene med barberhøvel. Vær bare forsiktig og ikke press høvelen ned så du ikke ødelegger jakken. Men å kjøpe en så dyr jakke kun for å bruke inn og ut av bilen er galskap. Men det er en annen sak… Anonymkode: 96f58...c7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Du kan fjerne selv, men synes likevel ikke du skal godta dette. Ta direkte kontakt med Holzweiler først.Ta gjerne bilde av jakken nå og ettersend nye bilder om det forverrer seg. har samme jakken selv og den er like fin etter 1,5 års bruk. Anonymkode: 37d53...961 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Jeg har kjøpt holzweiler en gang for noen år siden og syns det da var dårlig kvalitet og overpriset så jeg har styrt klar, dessuten har de dårlig design, null form og ja.. ikke mitt merke egentlig, og nå altså dårlig service så blir det å holde på at dette ikke er for meg, men jeg kjenner jeg blir oppgitt over at de behandler kunder slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå