AnonymBruker Skrevet 17. januar #1 Del Skrevet 17. januar Hva syns dere om navnet Tarjei ? Anonymkode: 6c120...c68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona123 Skrevet 17. januar #2 Del Skrevet 17. januar Pent. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #3 Del Skrevet 17. januar Fint 😊 Anonymkode: 10cd8...ae5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #4 Del Skrevet 17. januar Kjenpefint 😊 Anonymkode: cf531...e93 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #5 Del Skrevet 17. januar Veldig fint og stødig navn. Ganske vanlig slektsnavn min landsdel, med litt forskjellige stavinger oppigjennom årene. Anonymkode: 87f56...41b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #6 Del Skrevet 17. januar Synes det er nydelig. Ville gjerne bruke det på sønnen vår, men mannen var ikke enig. Anonymkode: 3d562...420 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #7 Del Skrevet 17. januar Helt ok. Ikke noe jeg ville vurdert selv:) Anonymkode: e4378...d2b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #8 Del Skrevet 17. januar Fint 😊 en kollega har et barnebarn som heter det . Anonymkode: 4bdb7...5cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #9 Del Skrevet 17. januar Vitner om ressurssterke foreldre som ikke hiver seg på motenavnetoppen inkl. de bibelske navnene. Anonymkode: 584b6...d71 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #10 Del Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Synes det er nydelig. Ville gjerne bruke det på sønnen vår, men mannen var ikke enig. Anonymkode: 3d562...420 Siterer denne. Hadde jeg fått gutt var dette navnet høyest på lista, men mannen var sterkt uenig. Jeg elsker derimot navnet og syns det er så koselig navn. Anonymkode: e605e...49f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #11 Del Skrevet 17. januar Stygt. Minner meg om noen som har talefeil. Tarjei i stedet for Terje. Anonymkode: 264ff...213 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #12 Del Skrevet 17. januar Liker det veldig godt Anonymkode: 73abc...5fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #13 Del Skrevet 17. januar Liker det ikke, for jeg vet ikke helt hvordan jeg bør uttale det 😅 «Tar-jei»? Høres veldig feil ut på ørene 🤔 Anonymkode: d21e7...b88 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #14 Del Skrevet 17. januar Jeg syns det er kjempefint 😍 Kjenner i tillegg en nydelig 12-åring som heter det. Anonymkode: fe081...826 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #15 Del Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hva syns dere om navnet Tarjei ? Anonymkode: 6c120...c68 Ikke et navn jeg hadde valgt selv, men synes det er et stødig og godt navn. Kjenner en flott gutt som heter Tarjei. Anonymkode: 134f2...f9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #16 Del Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Stygt. Minner meg om noen som har talefeil. Tarjei i stedet for Terje. Anonymkode: 264ff...213 Tarjei er mye finere enn Terje, så er ikke så sikker på hvor "talefeilen" ligger.... Anonymkode: 134f2...f9a 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #17 Del Skrevet 17. januar Synes ikke det er fint. Men hver sin smak. Anonymkode: 8292d...c7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #18 Del Skrevet 17. januar Et skikkelig flott navn på en bra og solid fyr. Passer også på barn. Et godt valg! Anonymkode: c9370...2a7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #19 Del Skrevet 17. januar Solid og flott navn som jeg liker veldig godt! Anonymkode: b6ebc...5d5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 17. januar #20 Del Skrevet 17. januar Litt tungt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå