AnonymBruker Skrevet 17. januar #1 Del Skrevet 17. januar Er snart ferdig med en bachelorgrad og føler at med hvert år så har gleden for yrket bare dabbet av når jeg har vært ute i praksis. Blir dette bedre når man er ferdig som student og begynner å faktisk jobbe som det man studerer? Vet flere i min familie har sagt til meg at de hatet å være student og ute i praksis, fordi de ble dårlig behandlet, kjeftet på eller brukt til arbeidsoppgaver som andre ikke ville/orket å gjøre. Har kjent meg mye igjen i dette og for hver praksis så føler man jo at man er i veien eller ikke er ønsket der. Det er vanskelig. Blir sånn at jeg klarer ikke å slappe av og se for meg at ting vil bli bra når jeg faktisk er ferdig heller. Anonymkode: c7f2c...b69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #2 Del Skrevet 17. januar Hvis du ellers liker den utdanningen du har tatt, og kunne tenke deg å jobbe med det, så tror jeg det meste føles bedre når du kommer i jobb 🙂 Du slipper forelesninger og eksamen, og får lønn i stedet. Anonymkode: 306e4...e47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #3 Del Skrevet 17. januar Kan jeg spørre hvilke utdanning du snart er ferdig med?:-) Anonymkode: 3a79b...9f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #4 Del Skrevet 17. januar Hvilken utdanning er det? Anonymkode: 5ee99...e26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #5 Del Skrevet 17. januar Læreryrket syns jeg ihvertfall er mye bedre enn praksisen på studiet. Ingen som ser på og følger med på meg hele tiden. Kan styre ting mye mer selv. Og trenger ikke å bruke masse tid på å lage detaljerte planer for hver time og levere til praksislærer. Og enkelte steder følte vi at noen av de som jobbet der så ned på oss. Mye kjekkere i jobb ja så det kan sikkert gjelde flere utdanninger. Anonymkode: d1e2b...8e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #6 Del Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Kan jeg spørre hvilke utdanning du snart er ferdig med?:-) Anonymkode: 3a79b...9f1 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvilken utdanning er det? Anonymkode: 5ee99...e26 Sykepleie Anonymkode: c7f2c...b69 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #7 Del Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Sykepleie Anonymkode: c7f2c...b69 Jeg vil tro det kan bli mye bedre ja 😊 men det kommer jo an på hvor heldig/ uheldig man er ned både praksis og jobb. Men fordelene er jo at når du begynner å jobbe kan du velge en jobb du har lyst til selv. Sykepleiere har jo mange ulike muligheter, alt etter hva som interesserer deg. Måe du får bære i en jobb over tid så vil du jo også bli tryggere og bygge erfaring g og kompetanse på en annen måte en når du er innom et sted i praksis og så vidt blir kjent før du må slutte. Det går nok bra, lykke til! Anonymkode: a7f0f...4be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #8 Del Skrevet 18. januar Ja MYE bedre å komme ut i jobb. Og du trenger ikke søke jobber innenfor samme "område" som du har vært i praksis. Du kan søke andre jobber, du kan ta videreutdanning osv. Å være i jobb kan ikke sammenlignes med å være i praksis. Anonymkode: 9ef8f...d3d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå