fjær Skrevet 17. januar #1 Del Skrevet 17. januar Andre som ser serien? Klarer ikke bestemme meg for om jeg liker den eller ikke 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 17. januar #2 Del Skrevet 17. januar Den blir bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjær Skrevet 17. januar Forfatter #3 Del Skrevet 17. januar mommyaka skrev (47 minutter siden): Den blir bedre Hvor langt har du sett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 17. januar #4 Del Skrevet 17. januar fjær skrev (1 time siden): Hvor langt har du sett? Hele;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #5 Del Skrevet 20. januar Er det faktisk kamp mot zombier i den, eller stort sett bare interne konflikter slik som the walking dead utvikler seg? Anonymkode: f9c3a...376 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjær Skrevet 20. januar Forfatter #6 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (13 timer siden): Er det faktisk kamp mot zombier i den, eller stort sett bare interne konflikter slik som the walking dead utvikler seg? Anonymkode: f9c3a...376 For mye kamp mellom mennesker synes jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #7 Del Skrevet 21. januar Jeg liker den. Sett begge sesongene. Men av alle de spin of seriene så syntes jeg den med Negan og Maggie er den beste. Den med Rick og Michonne er kjempe dårlig. Anonymkode: 9fecd...3bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå