AnonymBruker Skrevet 17. januar #1 Del Skrevet 17. januar Eller er folk fullstendig ukritiske? Jeg vet om en mann som har blitt «Tik-Tok stjerne» i byen sin..han poster videoer fra arbeidet sitt, når han drikker osv..mange vet at denne mannen har 2 barn som han har mishandlet fysisk og psykisk, og det som verre er..videoene han legger ut får flere tusen likes. Jeg blir helt målløs..samtidig som det sitter to barn med fullstendig ødelagte liv pga han..hva feiler det folk?? Anonymkode: 79b43...40e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #2 Del Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Eller er folk fullstendig ukritiske? Jeg vet om en mann som har blitt «Tik-Tok stjerne» i byen sin..han poster videoer fra arbeidet sitt, når han drikker osv..mange vet at denne mannen har 2 barn som han har mishandlet fysisk og psykisk, og det som verre er..videoene han legger ut får flere tusen likes. Jeg blir helt målløs..samtidig som det sitter to barn med fullstendig ødelagte liv pga han..hva feiler det folk?? Anonymkode: 79b43...40e Han blir sikkert cancelled om 15 år Anonymkode: da180...bac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #3 Del Skrevet 17. januar Hvordan skal folk vite dette da? Anonymkode: 6c038...ebd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #4 Del Skrevet 17. januar Folk liker, og sprer, alt mulig dritt uten å sjekke innholdet. Bare førsteinntrykket fenger dem, så gidder de sjelden å lese alt. Det vises også når folk sprer gamle innlegg som på ingen måte er gjeldene lengre. Mange er SOME- hjernedøde. Anonymkode: 770c6...c76 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #5 Del Skrevet 17. januar Man gjør jo ikke en bakgrunnssjekk på folk man møter på. Helt åpenbart ikke at alle vet dette om denne fyren, som du vet. Hadde det vært åpent kjent ville det være ukult å følge ham. Anonymkode: 9f795...d07 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå