AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Jeg er normalvektig, men ganske utrent etter mange års inaktiv livsstil. I forgårs gjennomførte jeg et helkropps hjemmetreningsprogram på YouTube med middels intensitet. Ikke noe avanserte greier, litt situps og push-ups og endel enkle øvelser med lette vekter eller egen kroppsvekt. Følte det var hardt når jeg holdt på, men overkommelig. I dag, altså to dager etter er jeg helt tappet for krefter. Er det normalt å være SÅ sliten ved oppstart? Anonymkode: 86c90...c09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Høres ut som om det ikke gav deg noe glede. Et det en annen treningsform du tror du kan like bedre? Anonymkode: 2ff4a...500 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Høres ut som om det ikke gav deg noe glede. Et det en annen treningsform du tror du kan like bedre? Anonymkode: 2ff4a...500 Jeg likte det, men er bare overrasket over hvor sykt utmattet jeg ble nå etterpå. Er det vanlig og i så fall når blir det bedre? ts Anonymkode: 86c90...c09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg likte det, men er bare overrasket over hvor sykt utmattet jeg ble nå etterpå. Er det vanlig og i så fall når blir det bedre? ts Anonymkode: 86c90...c09 Det tok nok litt på kroppen din. Er nok helt vanlig, tar nok noen dager. Prøv igjen når du føler deg litt bedre 😊 Anonymkode: d06dd...0d4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå