Gå til innhold

Normalt å være så sliten ved oppstart av trening?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er normalvektig, men ganske utrent etter mange års inaktiv livsstil. I forgårs gjennomførte jeg et helkropps hjemmetreningsprogram på YouTube  med middels intensitet. Ikke noe avanserte greier, litt situps og push-ups og endel enkle øvelser med lette vekter eller egen kroppsvekt. Følte det var hardt når jeg holdt på, men overkommelig. I dag, altså to dager etter er jeg helt tappet for krefter. Er det normalt å være SÅ sliten ved oppstart? 

Anonymkode: 86c90...c09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Høres ut som om det ikke gav deg noe glede. Et det en annen treningsform du tror du kan like bedre? 

Anonymkode: 2ff4a...500

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Høres ut som om det ikke gav deg noe glede. Et det en annen treningsform du tror du kan like bedre? 

Anonymkode: 2ff4a...500

Jeg likte det, men er bare overrasket over hvor sykt utmattet jeg ble nå etterpå. Er det vanlig og i så fall når blir det bedre?

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg likte det, men er bare overrasket over hvor sykt utmattet jeg ble nå etterpå. Er det vanlig og i så fall når blir det bedre?

ts

Det tok nok litt på kroppen din. Er nok  helt vanlig, tar nok noen dager. Prøv igjen når du føler deg litt bedre 😊

Anonymkode: d06dd...0d4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...