Gå til innhold

Støtter du organisasjoner som kommer på døren?

Hengebuksvinet

Veldedighet  

53 stemmer

1. 1. Støtter du organisasjoner som "tigger" på døren?

• Ja
      1
    • Nei
      42
    • Av og til
      10

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Av og til, men spør gjerne om de har noen info jeg kan lese først, så får det i handa. Gir litt pant og sånt til idrettslag eller kjøper lodd av lag og foreninger. Gir konsekvent ikke til "humanitære" organisasjoner som har en sterk politisk slagside.

Anonymkode: 156f0...32e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg støtter ingen organisasjoner. Ikke fordi jeg ikke bryr meg, men er først nødt til å støtte meg selv og barnet mitt. Alt er dyrt, jeg kan ikke støtte de fattige, jeg er jo selv nesten det😅

Anonymkode: 12ca4...75e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei. Stortsett så kan man merkelig nok ikke lese om det i fred og ro før man må bestemme seg, de måååå legge det inn nå med en gang. Da sier jeg nei. Til de på gata og. De som står på gata og skal prøve å få folk til å støtte unicef er de mest motbydelige.

Anonymkode: f75c2...73f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Svært sjelden jeg gjør det. Da må det være lokale hjelpeorganisasjoner som står der. Jeg liker ikke tigging, verken på døra eller når de står inne på/ utenfor butikker. 

Som regel sier jeg at jeg støtter en annen organisasjon enn deres, og at jeg ikke vil støtte enda en akkurat nå bare for å slippe unna. Dessuten er det gjerne ikke organisasjonene selv som sender ut folk, men firma som leies inn for å stå der. Samme med de som ringer på vegne av organisasjoner på telefon for å tigge også. 

Anonymkode: 15025...44f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...