Gå til innhold

Hvordan påvirker kvinneunderskuddet tilgangen på sex ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Store deler av distriktnorge opplever en flyktningstrøm av kvinnfolk  til byene, og sentrale strøk 

Kvinnfolka  flytter oftest for å ta utdannelse , og  mangel på jobber i distriktnorge.  Følgen blir at store deler av distriktnorge opplever eit manndominert miljø ettersom kvinnfolka ikkje flytter tilbake såfremt de ikkje har en spesiell tilknytting til distriktet. Eit økende antall både menn og kvinner velger idag å leve som single utan noen fast partner. 

Det bor omlag  41000 flere menn en kvinner i Norge idag. og kvinneunderskuddet har ikkje vert så stort sidan 2011. Tidligere har kvinner alltid vert i flertall men sidan 2011 har norge hatt eit  vist underskudd på kvinner i forhold til menn. Nå har norge  siste 2 årene hatt høy innvandring av flyktninger  fra Ukrania, og flertalllet av dem er kvinner. Hvordan kjønnsfordelingen er blitt mellom by -og land finnes det  ikkje oversikt over, men grunn til å tro at   byene har en overvekt av kvinner.

Kvinneunderskuddet fører nok  til at kvinner har generelt sett lettere tilgang på sex, og kan velge å vrake mellom menn.  

Anonymkode: 53cd4...97e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kvinneunderskuddet fører nok  til at kvinner har generelt sett lettere tilgang på sex, og kan velge å vrake mellom menn.  

Skjønner ikke hva det skal ha å si?

Det hjelper ikke meg å ha 1000 kneippbrød tilgjengelig, om det jeg vil ha er et glass brus.

Det hjelper ikke å ha 1000 menn å «velge og vrake» i, når den man bil ha sex med er kjæresten.

Anonymkode: 41b04...3e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Skjønner ikke hva det skal ha å si?

Det hjelper ikke meg å ha 1000 kneippbrød tilgjengelig, om det jeg vil ha er et glass brus.

Det hjelper ikke å ha 1000 menn å «velge og vrake» i, når den man bil ha sex med er kjæresten.

Anonymkode: 41b04...3e2

Eit økende antall både kvinner og menn velger idag  singeltilverelsen til fordel for å leve saman med ein partner.Livslangt ekteskap /samliv er noe som hører fortiden, og tærskelen for samlivsbrudd ligg på eit lavere nivå  en tidligere.  

Det er vel ingen som kjøper 1000 kneipbrød dersom det egentlig var brus eller miniralvann ein øngste seg. 

Er ein kvinne så er vel  valgfriheten større blandt 1000 menn en  om det var bare 990 menn. Bor ein i eit distrikt hvor det er eit mannsdominert miljø og lav andel med single kvinner er det det kanskje 1 kvinne blandt 10 menn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Som kvinne velger jeg bort sex med menn.  

Dere menn som snakker om ‘tilgang på sex’, pul hverandre! Masse sex å få da! Dere bryr dere jo ikke om kvinner, dere vil bare pule. 

Anonymkode: de674...ce5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Som kvinne velger jeg bort sex med menn.  

Dere menn som snakker om ‘tilgang på sex’, pul hverandre! Masse sex å få da! Dere bryr dere jo ikke om kvinner, dere vil bare pule. 

Anonymkode: de674...ce5

Du stigmatisrer her en hel gruppe menn som de overhode ikkje kjenner seg igjenn.  😰

Er det slik å forstå deg  at det finnes ingen kvinner som har sex bare for sexen sin del.

Som kvinne velger du bort sex med menn til fordel for å ha sex med  kun kvinner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...