Unn_T Skrevet 4. desember 2002 Forfatter #21 Skrevet 4. desember 2002 Det ser ut som om det ble litt av en diskusjon pga de to små ordene "endelig gift"... For Georg som ikke helt klarte å fatte hva jeg mente med det, så betydde det altså at jeg var glad at vi endelig hadde kommet til den dagen vi hadde planlagt så lenge. Det var en måte å utrykke at dagen endelig var kommet!!! At bryllupsdagen min bestandig kommer til å være den største dagen, er absolutt ikke sikkert, men så langt (i mitt 21-årige liv) så er det det. Angående det at det skal være et mål å gifte seg så fort som mulig, så kan det godt være at det finnes noen i verden som syns dette, men jeg er nok ikke en av dem. Grunnen til at jeg har giftet meg, er at jeg har funnet den mannen jeg vil dele livet med, og da ser jeg ikke noen særlig grunn til å forbli samboer i mange år når jeg heller har lyst til å være gift. For meg er ekteskap mye mer enn et papir, og jeg tar da heller ikke lett på det!!!!!!! Hadde jeg ikke funnet mannen i mitt liv, så hadde jeg heller ikke giftet meg!!!! Uansett, så syns jeg det var en SMULE unødvendig å analysere de to ordene så vannvittig. Skulle ikke tro at det var de leserne skulle legge mest merke til, men det viser jo bare hvor forskjellige folk er... Jeg kunne selvfølgelig skrevet noe sånt som: a) endelig kom en av de største dagene i livet mitt B) da er vi ferdige med planleggingen og har hatt bryllupet c) nå har jeg blitt gift og hadde en kjempekoselig dag osv osv Poenget er at jeg ikke orket å skrive alt det, fordi jeg regnet med at ihvertfall en del av de som er her inne ville skjønne hva jeg mente For de som ellers er interessert, så kommer jeg tilbake med detaljer om bryllupet senere :D
Gjest ler meg ihjel Skrevet 5. desember 2002 #22 Skrevet 5. desember 2002 Georg ler seg vel ihjel tenker jeg. Katteslagsmål. Stakkars gjest som våget å ytre at hun har andre interesser også. Kjære gjest her inne er det politistat. Bare :evil: hunndjeveler har adgang og de har en kode som sier at de MÅ alltid være enige.!! Uenigheter tas kun bak ryggen på folk. Og dersom noen er så utrolig frekke at de entrer arenaen uten denne "koden", blir de naturligvis SLAKTET. Her er det alle mot en.
Gjest Anonymous Skrevet 5. desember 2002 #23 Skrevet 5. desember 2002 Georg ler seg vel ihjel tenker jeg. Katteslagsmål. Stakkars gjest som våget å ytre at hun har andre interesser også. Kjære gjest her inne er det politistat. Bare :evil: hunndjeveler har adgang og de har en kode som sier at de MÅ alltid være enige.!! Uenigheter tas kun bak ryggen på folk. Og dersom noen er så utrolig frekke at de entrer arenaen uten denne "koden", blir de naturligvis SLAKTET. Her er det alle mot en. Det som er så rart, er at når det er kritikk og sarkasme på banen så er det som regel gjester som skjuler seg bak gjest. http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic.php?t=19696
Gjest Anonymous Skrevet 6. desember 2002 #24 Skrevet 6. desember 2002 takk Georg! mitt mål var på ingen måte å angripe Unn_T og jeg er glad for at du oppfattet mitt poeng om at ikke alle jenter er sånn.. så får de bare tro at vi to er samme person.. og til de som lurer på hvorfor jeg ikke registrere meg; når jeg får slik pepper for et uskyldig lite svar (ikke et angrep! det var dere som angrep meg) så gidder jeg ikke å høre på alt jeg ville få dersom jeg ble en "person" lykke til videre Georg.. dette er nok ikke forumet for deg.. Jeg kommer til å "henge rundt her" til jeg har fått bryllupet mitt i boks.. for det er faktisk en god del gode tips her.. særlig Furstina har "mye godt i sekken"
Louise73 Skrevet 7. desember 2002 #25 Skrevet 7. desember 2002 Gratulerer så mye nygift og lykkelig! :kgsmil: Det er jo ganske interessant at ei så glad melding kan forandre seg til så mye spetakkel. Klem fra Louise73
Gjest ler meg i hjel Skrevet 8. desember 2002 #26 Skrevet 8. desember 2002 Jeg har ikke nevnt at jeg har noe til overs for Georg. Jeg bare ler!! Den "Nygifte og lykkelige" hadde nok bare brukt lang tid og mange forberedelser på å lage en "perfekt dag", og var glad for at det endelig var over. Likevel, jeg MÅ le og være sarkastisk. HÆ HÆ HÆ Det er til tider så utrolig å lese det som står her inne. Spesielt morro blir det jo når en mann kommer inn og ler eller sukker av dere. Da går jo enkelte helt av skaftet. :x Og helt ille blir det om det er en jente som sier seg enig. :evil: Hva kommer det av? a) Er det fordi dere så gjerne vil at mannen skal like dere? Og det er derfor dere innbiller dere at dere stresser slik? b)Er det fordi en dame som ikke er "med" dere, blir en trussel, pga a)? Itte veit je. :blunke:
Gjest Hege Skrevet 8. desember 2002 #27 Skrevet 8. desember 2002 "Ler meg ihjel", før du ler deg ihjel vil jeg be deg heller starte en egen tråd om emnet i stedet for å spore av denne..
gleder meg! Skrevet 9. desember 2002 #28 Skrevet 9. desember 2002 Kjipt, at denne tråden her fikk ett helt feil fokus! Unn_T!!! Gratulerer så mye! Kjempe koselig at du endelig har fått din kjære!!! Dere får ha lykke til videre på ferden! Varme lyekkønskninger fra gleder meg!!!
diddi Skrevet 10. desember 2002 #29 Skrevet 10. desember 2002 Gratulerer Unn_T. Jeg gleder meg til å høre hvordan deres dag var.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå