Unn_T Skrevet 18. november 2002 #1 Skrevet 18. november 2002 Da ble jeg endelig gift, og det var absolutt min lykkeligste dag så langt i livet. Skal fortelle mer senere, men nå skal vi snart ut på bryllupsreise til Tenerife, så jeg må nesten pakke litt :D
K. Skrevet 18. november 2002 #4 Skrevet 18. november 2002 Grattis, Unn_T! Gleder meg til å høre om den store dagen din! God tur på bryllupsreise, kos dere! K.
Gjest Madden Skrevet 19. november 2002 #5 Skrevet 19. november 2002 Gratulerer så mye! og kos dere kjempemye på bryllupsreisen!!! :D
Gjest georg Skrevet 20. november 2002 #6 Skrevet 20. november 2002 Unn T's "endelig gift" likte jeg ikke noe særlig.... er det virkelig slik jenter tenker??? Huff...
Gjest Anonymous Skrevet 20. november 2002 #7 Skrevet 20. november 2002 NEI! alle vi jenter tenker ikke slik! tro meg! noen av oss har litt andre mål her i livet..
Gjest Diva Skrevet 20. november 2002 #8 Skrevet 20. november 2002 Men dette ER et bryllupsforum dere! (bare sånn FØR dere begynner å kritisere mer.....) :o Sånne kommentarer kan det vel gå an å holde seg for god for . . . . . . .
Gjest Anonymous Skrevet 20. november 2002 #9 Skrevet 20. november 2002 sånne kommentarer som at selv om vi planlegger bryllup (ja, det gjør jeg.. det er derfor jeg er her!) så synes vi ikke nødvendigvis at det er "det støreste i mitt liv" osv ja, jeg vil gifte meg.. men jeg vil også ha andre ting ut av livet.. ! og dette er ikke ment som noen ekkel kommentar.. bare som en opplysning til georg stakar som har forvillet seg inn hit.. og forståelig nok ble litt "overrumplet" av alt det rosenrøde her inne...
Gjest Anonymous Skrevet 20. november 2002 #10 Skrevet 20. november 2002 Åååå guuuuuuud så hva gjør dere gjester inne på et bryllupsforum dersom dere har så mye imot at folk sier det er den største dagen i hans/hennes liv. Du kjenner jo ikke personen og hvordan kan dere ytre dere om dette da ? Kanskje det nettopp er den største dagen i livet ????????? Unn T - gratulerer med den store dagen din Koselig når folk deler sin dag med andre her. Klemz
Gjest Anonymous Skrevet 20. november 2002 #11 Skrevet 20. november 2002 jeg er i bryllupsformet fordi jeg skal gifte meg! jeg planlegger altså et bryllup! forstått? er det virkelig et krav til å synes at det er "det største i livet" for å være her? jeg mener at svært få i ettertid (litt lengere tid enn Unn her) vil mene at ingenting i livet overgår bryllupsdagen.. og hva er så forferdelig med det, da? jeg har ikke tvilt på at Unn har hatt en fin bryllupsdag.. gratuerer Unn.. jeg bare INFORMERTE om at ikke ALLE ANDRE KVINNER tenker likt! var det virkelig så overraskende..? å høre at det finnes de som tenker anerleds.. ? og ikke kom med at du føler eg jeg angriper noen.. det er jeg som blir angrepe..!
Gjest Diva Skrevet 20. november 2002 #12 Skrevet 20. november 2002 jeg er i bryllupsformet fordi jeg skal gifte meg! jeg planlegger altså et bryllup! forstått? er det virkelig et krav til å synes at det er "det største i livet" for å være her? jeg mener at svært få i ettertid (litt lengere tid enn Unn her) vil mene at ingenting i livet overgår bryllupsdagen.. og hva er så forferdelig med det, da? jeg har ikke tvilt på at Unn har hatt en fin bryllupsdag.. gratuerer Unn.. jeg bare INFORMERTE om at ikke ALLE ANDRE KVINNER tenker likt! var det virkelig så overraskende..? å høre at det finnes de som tenker anerleds.. ? og ikke kom med at du føler eg jeg angriper noen.. det er jeg som blir angrepe..! Hør her! Du kan selvfølgelig banke i bordet med den harde sannhet at det blekner etterhver, men du kan da vise nok respekt til den som skrev begynnerinnlegget her at du lar andre få lov til å glede seg over denne dagen på SIN måte og at de synes det er deres beste dag EVER er vel opp til dem ???? Det er ingen som sier her at det er et krav at bryllupet ditt skal være det største i livet for å kunne være her, men DU må også da respektere at folk har det "rosenrødt" og "romantisk" . Takler du ikke denne rosenrødheten, er det jo ingen som tvinger deg til å være her. Med all respekt. Dette er tross alt Unn-T `s tråd og slike kommentarer hører vel ikke hjemme når det ikke er temaet her. Du kan jo lage en egen tråd om det eventuelt ?
Gjest Anonymous Skrevet 20. november 2002 #13 Skrevet 20. november 2002 Nå må jeg spørrre deg gjest: hvem i all verden har sagt at alle tenker likt her inne. Man må få lov til å poste innlegg om at dette er en stor dag uten at innlegg som dine skal forsure det. Visst var min en stor dag,men akuratt nå har jeg en ennå større dag i vente..... Flott at du planlegger bryllup, men heller planlegg da enn å henge deg opp i at andre faktisk synes det er deres største dag. Det er ingen som har sagt at du skal føle det samme og det sier litt at du er usikker dersom du plent må fremheve det her inne.
Gjest Anonymous Skrevet 20. november 2002 #14 Skrevet 20. november 2002 jeg prøvde faktisk bare å gi georg et ærlig og dypfølt svar.. et svar jeg gav på egne vegne og ikke for noen andre...! og alt annet jeg har skrevet her har vært et forsvar mot angrep dersom du ikke vil ha svar, så ikke spør!
meta Skrevet 20. november 2002 #15 Skrevet 20. november 2002 Gratulerer så mye, Unn! Kjempekoselig å høre at du hadde en fin dag Jeg syns ikke "endelig gift" eller "min største dag" ekskluderer at man har andre mål i livet.. Sånn som karriere og sånt utvikler seg gjerne over tid og da vil kanskje ikke en enkelt dag skille seg ut spesielt. Nok en gang: Gratulerer!! :D
monja Skrevet 21. november 2002 #16 Skrevet 21. november 2002 Til "Gjest" som planlegger bryllup.....Det hadde vært mye mer koselig om du hadde registrert deg. Og til alle gjester med sure kommentarer.....Tør dere ikke si meningen deres uten å gjemme dere bak "gjest"? Om dere har så mye vettugt å si kan dere like gjerne si det med en profil.....Jeg er litt trøtt på alle gjester som er usaklige og kritiserer i øst og vest.
Gjest georg Skrevet 21. november 2002 #17 Skrevet 21. november 2002 Det var da fælt til spetakkel da... :o At kommende bruder gleder seg TIL bryllupsdagen, og gleder seg OVER bryllupsdagen, har jeg ikke noe vanskelig for å forstå. Men det skurrer ganske mye når noen i ettertid, med brask og bram, erklærer "endelig gift". Puhh... Hvis det virkelig er slik at det blant jenter er et jævla pes og jag for å bli gift, slik man kan oppfatte uttalelsen, så har jeg unektelig et poeng når jeg er litt kritisk...
Salamandra Skrevet 21. november 2002 #18 Skrevet 21. november 2002 Georg: Det kunne ikke falle deg inn at hun kanskje ikke mener "endelig gift" i den forstand at hun nå har nådd sitt høyeste mål her i livet, men at hun og kjæresten "endelig har fått hverandre" for eksempel.. eller at "endelig" kom den dagen de hadde ventet så lenge på og gledet seg til.. Herrejesus.. Frk. Busybody
Gjest georg Skrevet 21. november 2002 #19 Skrevet 21. november 2002 Frøken Travelkropp: Jeg føler meg på ingen måte overbevist... men et godt forsøk var det....
VesleBråka Skrevet 22. november 2002 #20 Skrevet 22. november 2002 Unn T's "endelig gift" likte jeg ikke noe særlig.... er det virkelig slik jenter tenker??? Huff... Nå skal jeg gjette litt villt her, men jeg vil tro at "endelig gift" ikke refererer til at Unn_T har fått oppfylt sitt livs eneste mål, men at planlegginga og tenkinga og den ganske arbeidssomme prosessen det er å planlegge en sånn anledning munner ut i et "endelig gift". Litt sånn "grand finale" over det, ikke noe mer igjen i det prosjektet. Sånn føler jeg det ivertfall på den siste dagen etter en lang eksamensperiode. Lykkelig og vel overstått etter lang og god innsats. Å, du er gutt ja, når Alsgård krysser streken etter femmila, sånne følelser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå