AnonymBruker Skrevet 17. januar #1 Skrevet 17. januar 25, kvinne Har en partner jeg ligger med sånn av og på. Og har vært ærlig fra første gang vi møttes at jeg ikke har lyst på flere barn. Har tre! I går hadde vi sex og uten å spør så hadde han plutselig fjernet kondomet og kommet inni meg. Ble så klart skikkelig sint og ba han reise på apoteket. Dette skjedde for noen måneder siden, da beklaget han seg og dessverre tilgav jeg han. Jeg har ikke kontaktet han etter ligget, og vil helt ærlig ikke møte han igjen. Er bare frustrert, hvorfor i all verden gjør menn sånn? Er de faktisk ikke redd for å gjøre kvinner gravide?? Anonymkode: d3809...2fe 4
AnonymBruker Skrevet 17. januar #3 Skrevet 17. januar Du har vært ærlig på at du ikke går på prevensjon også? Anonymkode: 4d11a...94a 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar #4 Skrevet 17. januar Prøver han å gjøre deg gravid med vilje? Anonymkode: 55143...620
AnonymBruker Skrevet 17. januar #5 Skrevet 17. januar Kanskje hvis han er på din alder så er det bedre å la han slippe dersom han er barnløs. Han er altfor ung til å gi fra seg muligheten til å få barn pga ei dame. Når det er sagt, ugreit å gjøre dette. Jeg tror faktisk at i noen sammenhenger ville dette blitt klassifisert som voldtekt. Ikke at jeg mener at det er nødvendig å anmelde han altså. På engelsk kalles det vel stealthing. Anonymkode: 3caa8...1c0 2 1 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar #6 Skrevet 17. januar Høres ut som han prøvde få deg gravid, eller har du sagt at du går på prevensjon? Anonymkode: 8273e...309
AnonymBruker Skrevet 17. januar #7 Skrevet 17. januar Vant til at kvinner tar ansvar. Tror det bare er å ta abort. Best å holde seg unna menn. Anonymkode: d6f71...af3 3 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar #8 Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Er bare frustrert, hvorfor i all verden gjør menn sånn? Er de faktisk ikke redd for å gjøre kvinner gravide?? Kanskje han vil gjøre deg gravid, bare for å se om han kan. Menn er dumme! Du bør slutte å ha sex med han!! Anonymkode: 99964...5ad 4 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar #9 Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (18 minutter siden): 25, kvinne Har en partner jeg ligger med sånn av og på. Og har vært ærlig fra første gang vi møttes at jeg ikke har lyst på flere barn. Har tre! I går hadde vi sex og uten å spør så hadde han plutselig fjernet kondomet og kommet inni meg. Ble så klart skikkelig sint og ba han reise på apoteket. Dette skjedde for noen måneder siden, da beklaget han seg og dessverre tilgav jeg han. Jeg har ikke kontaktet han etter ligget, og vil helt ærlig ikke møte han igjen. Er bare frustrert, hvorfor i all verden gjør menn sånn? Er de faktisk ikke redd for å gjøre kvinner gravide?? Anonymkode: d3809...2fe Da er det bra at du bruker å-piller. Eller p-stav. Anonymkode: 2f734...8f0
AnonymBruker Skrevet 17. januar #10 Skrevet 17. januar Menn er lært opp til at graviditet er kvinners ansvar. Menn kan delta i omsorgen for barnet hvis de ønsker det. Anonymkode: bc32b...f13 4
AnonymBruker Skrevet 17. januar #11 Skrevet 17. januar Herregud for dumme svar her. De må da være fra menn???? Snakker om at dama skal bruke prevensjon og spør om hun har vært ærlig på at hun ikke går på prevv. Det er helt uvesentlig. Vet dere ikke at kondom er prevensjon?? Dette kalles stealthing, og det er helt sinnssykt å gjøre mot noen. Som konsekvens kan dama bli gravid mot sin sin vilje, få kjønnssykdommer eller hpv. Anonymkode: c43a9...ace 9 8
AnonymBruker Skrevet 17. januar #12 Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Menn er lært opp til at graviditet er kvinners ansvar. Menn kan delta i omsorgen for barnet hvis de ønsker det. Anonymkode: bc32b...f13 Men gud forby at man krever barnebidrag av de. Da blir de ruinert og livet gblir ødelagt Anonymkode: 99964...5ad 8 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar #13 Skrevet 17. januar Det er veldig dårlig gjort!!! Ble ikke Julian Assange dømt for voldtekt for akkurat det der? Ta av kondomen uten at kvinnen ville det? Anonymkode: 3b297...4fb 4 1
I Grosny Skrevet 17. januar #14 Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (34 minutter siden): 25, kvinne Har en partner jeg ligger med sånn av og på. Og har vært ærlig fra første gang vi møttes at jeg ikke har lyst på flere barn. Har tre! I går hadde vi sex og uten å spør så hadde han plutselig fjernet kondomet og kommet inni meg. Ble så klart skikkelig sint og ba han reise på apoteket. Dette skjedde for noen måneder siden, da beklaget han seg og dessverre tilgav jeg han. Jeg har ikke kontaktet han etter ligget, og vil helt ærlig ikke møte han igjen. Er bare frustrert, hvorfor i all verden gjør menn sånn? Er de faktisk ikke redd for å gjøre kvinner gravide?? Anonymkode: d3809...2fe Biologi. Sexdrift og forelskelse blokkerer for intelligensen. Dette er en mekanisme som er designet for å opprettholde fruktbarhet i menneskeheten og sikre artens overlevelse. 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar #15 Skrevet 17. januar I Grosny skrev (Akkurat nå): Biologi. Sexdrift og forelskelse blokkerer for intelligensen. Dette er en mekanisme som er designet for å opprettholde fruktbarhet i menneskeheten og sikre artens overlevelse. Herregud. Vær så snill..... Anonymkode: c43a9...ace 1 6
AnonymBruker Skrevet 17. januar #16 Skrevet 17. januar Det som er teit er jo menn som krever at kvinner går på prevensjon så de kan ha sex uten kondom så de får nytelsen sin. Desverre mange av dem. Du får ta en samtale med han om det, ikke greit å bare ta den av sånn. Anonymkode: 8cd15...b84 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar #17 Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Herregud for dumme svar her. De må da være fra menn???? Snakker om at dama skal bruke prevensjon og spør om hun har vært ærlig på at hun ikke går på prevv. Det er helt uvesentlig. Vet dere ikke at kondom er prevensjon?? Dette kalles stealthing, og det er helt sinnssykt å gjøre mot noen. Som konsekvens kan dama bli gravid mot sin sin vilje, få kjønnssykdommer eller hpv. Anonymkode: c43a9...ace Jeg er kvinne, som ikke ønsker bli gravid, derfor tar JEG ansvar og bruker prevensjon... For det er JEG som får konsekvensene, og det er JEG som må gå igjennom abort hvis JEG slurver med prevensjon. Derfor er det minst like mye MITT ansvar å bruke prevensjon... Anonymkode: 4d11a...94a 1 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar #18 Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det som er teit er jo menn som krever at kvinner går på prevensjon så de kan ha sex uten kondom så de får nytelsen sin. Desverre mange av dem. Du får ta en samtale med han om det, ikke greit å bare ta den av sånn. Anonymkode: 8cd15...b84 Man har ikke saklige samtaler med en som stealther. Sjansen for saklig samtale om prevensjon med denne dama har han sagt fra seg. Anonymkode: c43a9...ace 5 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar #19 Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er kvinne, som ikke ønsker bli gravid, derfor tar JEG ansvar og bruker prevensjon... For det er JEG som får konsekvensene, og det er JEG som må gå igjennom abort hvis JEG slurver med prevensjon. Derfor er det minst like mye MITT ansvar å bruke prevensjon... Anonymkode: 4d11a...94a Du har ikke ansvar for å bruke kondom. Du skjønner såpass eller? Hadde du skyldt på deg selv hvis du får kjønnssykdommer også etter å ha starte samleie med kondom og han tar det av underveis? Da er du bare elendig til å sette grenser hvis du skylder på deg selv i sånne situasjoner. Sorry. Sikkert drømmedama for selvsentrerte menn da. Anonymkode: c43a9...ace 8 1
I Grosny Skrevet 17. januar #20 Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Herregud. Vær så snill..... Anonymkode: c43a9...ace Snill, du aner ikke hvor dumme menn kan være i den tjukkeste rosa tåka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå