Gå til innhold

Hvor lite areal kan en familie trives på?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg ønsker å kjøpe noe for å komme meg unna mannen min. Jeg er opptatt av at det skal være et stykke unna ham og at det skal være billigst mulig. Utfordringen er at jeg har 3 barn, som alle er vant til å ha eget soverom og hver sin stue. How low can we go, om jeg kan spørre slik? Vil de hate meg om de plutselig må dele soverom et par år (12,10,7)?

Anonymkode: 33f19...216

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det er vanskelig for barn å gå ned i standard, spesielt om de ikke forstår hvorfor.  Hvor knyttet de er til ting/rom avgjør hvor lett det blir.  For noen ville det vært helt krise å gå ned i standard og miste ansikt i gjengen, for andre er det ikke så farlig. Så er det personlighet, hvor introverte/ekstroverte er det, hvor mye vil de være på rommene vs fellesrom. 

Anonymkode: 8da0d...9e0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Som hun over sier, det er individuelt. Jeg rømte fra min voldelige mann og flyttet fra 350 kvm til knappe 80, to soverom, med to tenåringer. Den ene r fornøyd, den andre synes det er alt for trangt. 

Jeg var imidlertid den som hatet det aller mest. 

Anonymkode: 37b8d...a3b

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hver sin stue?

til så og dele soverom?

Anonymkode: 1917e...a77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg ønsker å kjøpe noe for å komme meg unna mannen min. Jeg er opptatt av at det skal være et stykke unna ham og at det skal være billigst mulig. Utfordringen er at jeg har 3 barn, som alle er vant til å ha eget soverom og hver sin stue. How low can we go, om jeg kan spørre slik? Vil de hate meg om de plutselig må dele soverom et par år (12,10,7)?

Anonymkode: 33f19...216

I den alderen, så tenker jeg at du trenger fire soverom. Bør ha minst 80kvm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...