Laraa Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Jeg har veldig lyst å strikke votter, men er helt blank og er nybegynner. Hvordan lærte dere å strikke litt mer kompliserte ting enn gryteklut og sitteunderlag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaromei Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Første gang jeg strikket votter fulgte jeg en veiledning på youtube. Jeg lærer best når jeg visuelt kan se det jeg skal lære. Etter å ha strikket etter videoer en stund og lært de forskjellige uttrykkene, og lært å søke når jeg lurer på noe, så kan jeg nå lese oppskrifter, og strikker stort sett etter det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laraa Skrevet 1 time siden Forfatter #3 Del Skrevet 1 time siden jaromei skrev (4 timer siden): Første gang jeg strikket votter fulgte jeg en veiledning på youtube. Jeg lærer best når jeg visuelt kan se det jeg skal lære. Etter å ha strikket etter videoer en stund og lært de forskjellige uttrykkene, og lært å søke når jeg lurer på noe, så kan jeg nå lese oppskrifter, og strikker stort sett etter det. Takk så mye for tips 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå