AnonymBruker Skrevet 17. januar #1 Skrevet 17. januar Hjelpe meg, det kribler i hele meg, vil trene 2 ganger om dagen, får ikke sove om natten. Tenker på han hele tiden. Er dette forelskelse? Hvordan få det til å gå over? Blir gal snart. Følelser jeg ikke har kjent på mange år velter i meg. Jeg er gift også, skjønner ikke hva som går av meg. Har det ikke bra i ekteskapet. Noen som har opplevd dette tidligere? Hva gjorde dere med det? Hva skjedde videre? Anonymkode: 6c639...bd3 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar #2 Skrevet 17. januar Du slutter å trene der. Så går det over. Og det er mye bedre når det går over. For meg var det verre det var en mannlig ansatt i barnehagen. Og ungene mine elsket ham. Gikk over det også. Men han var jo veldig vanskelig å unngå. Anonymkode: 3be13...65c 7 1 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar #3 Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du slutter å trene der. Så går det over. Og det er mye bedre når det går over. For meg var det verre det var en mannlig ansatt i barnehagen. Og ungene mine elsket ham. Gikk over det også. Men han var jo veldig vanskelig å unngå. Anonymkode: 3be13...65c Har d så vondt nå. Jeg elsker å snakke med han også, vi har mye felles. Liker han utrolig godt. I tillegg er han utrolig kjekk og hyggelig. Anonymkode: 6c639...bd3 1
TLR Skrevet 17. januar #4 Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Hjelpe meg, det kribler i hele meg, vil trene 2 ganger om dagen, får ikke sove om natten. Tenker på han hele tiden. Er dette forelskelse? Hvordan få det til å gå over? Blir gal snart. Følelser jeg ikke har kjent på mange år velter i meg. Jeg er gift også, skjønner ikke hva som går av meg. Har det ikke bra i ekteskapet. Noen som har opplevd dette tidligere? Hva gjorde dere med det? Hva skjedde videre? Anonymkode: 6c639...bd3 Unngikk vedkommende 1
TLR Skrevet 17. januar #5 Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har d så vondt nå. Jeg elsker å snakke med han også, vi har mye felles. Liker han utrolig godt. I tillegg er han utrolig kjekk og hyggelig. Anonymkode: 6c639...bd3 Jobber han som personlig trener
Rødstrupa Skrevet 17. januar #6 Skrevet 17. januar (endret) AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Hjelpe meg, det kribler i hele meg, vil trene 2 ganger om dagen, får ikke sove om natten. Tenker på han hele tiden. Er dette forelskelse? Hvordan få det til å gå over? Blir gal snart. Følelser jeg ikke har kjent på mange år velter i meg. Jeg er gift også, skjønner ikke hva som går av meg. Har det ikke bra i ekteskapet. Noen som har opplevd dette tidligere? Hva gjorde dere med det? Hva skjedde videre? Anonymkode: 6c639...bd3 Kutt ut a! Du høres utrolig umoden ut, 17 år eller? Endret 17. januar av Rødstrupa 7 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar #7 Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Har d så vondt nå. Jeg elsker å snakke med han også, vi har mye felles. Liker han utrolig godt. I tillegg er han utrolig kjekk og hyggelig. Anonymkode: 6c639...bd3 Og - derfor holder du deg unna. Eneste måten å ikke ødelegge ekteskapet og livet ditt på. Tro meg, han det gjelder har 50 andre damer på senteret som mener det samme om ham.. Anonymkode: 3be13...65c 6 4
TLR Skrevet 17. januar #8 Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Hjelpe meg, det kribler i hele meg, vil trene 2 ganger om dagen, får ikke sove om natten. Tenker på han hele tiden. Er dette forelskelse? Hvordan få det til å gå over? Blir gal snart. Følelser jeg ikke har kjent på mange år velter i meg. Jeg er gift også, skjønner ikke hva som går av meg. Har det ikke bra i ekteskapet. Noen som har opplevd dette tidligere? Hva gjorde dere med det? Hva skjedde videre? Anonymkode: 6c639...bd3 Hvis du hadde vært lykkelig gift så tror jeg sjansen hadde vært veldig liten å bli betatt av noen. Vet ikke men jeg tror det 3
AnonymBruker Skrevet 17. januar #9 Skrevet 17. januar Rødstrupa skrev (5 minutter siden): Kutt ut a! Du høres utrolig umoden ut, 17 år eller? Forelskelse er forelskelse enten man er 14 eller 45. Anonymkode: 6c639...bd3 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar #10 Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Og - derfor holder du deg unna. Eneste måten å ikke ødelegge ekteskapet og livet ditt på. Tro meg, han det gjelder har 50 andre damer på senteret som mener det samme om ham.. Anonymkode: 3be13...65c Er alle damer forelsket i menn som jobber på treningssenteret? Anonymkode: 6c639...bd3 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar #11 Skrevet 17. januar TLR skrev (7 minutter siden): Jobber han som personlig trener Hmmmm ja…. Men er ikke min PT. hvordan det? Anonymkode: 6c639...bd3
AprilLudgate Skrevet 17. januar #12 Skrevet 17. januar Du er avstandsbetatt. Forelskelse fordrer at man kjenner noen. «Hyggelig» betyr kjapt bare det. Alle ansatte på treningssentre har vært kjempehyggelige med meg. Kun en har sendt et par lengre blikk kaaaaaanskje to ganger slik at jeg tenkte «ok, det var nok litt mer ja». Skill mellom hva DU synes og hva han faktisk gjør som han ikke gjør med noen andre uoppfordret. 5 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar #13 Skrevet 17. januar AprilLudgate skrev (1 minutt siden): Du er avstandsbetatt. Forelskelse fordrer at man kjenner noen. «Hyggelig» betyr kjapt bare det. Alle ansatte på treningssentre har vært kjempehyggelige med meg. Kun en har sendt et par lengre blikk kaaaaaanskje to ganger slik at jeg tenkte «ok, det var nok litt mer ja». Skill mellom hva DU synes og hva han faktisk gjør som han ikke gjør med noen andre uoppfordret. Vi har snakket en del og blitt kjent med hverandre. Snakket om en del personlige temaer. TS Anonymkode: 6c639...bd3 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar #14 Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Hva gjorde dere med det? Hva skjedde videre? Anonymkode: 6c639...bd3 Er jo ikke noe å gjøre videre med liksom. Blir det samme som folk som forelsker seg i legen sin. Anonymkode: ec2bb...caf
AnonymBruker Skrevet 17. januar #15 Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er jo ikke noe å gjøre videre med liksom. Blir det samme som folk som forelsker seg i legen sin. Anonymkode: ec2bb...caf Problemet er at han vil ha meg, legger an på meg, gjort det i lengre tid. Huff TS Anonymkode: 6c639...bd3
AprilLudgate Skrevet 17. januar #16 Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Og - derfor holder du deg unna. Eneste måten å ikke ødelegge ekteskapet og livet ditt på. Tro meg, han det gjelder har 50 andre damer på senteret som mener det samme om ham.. Anonymkode: 3be13...65c Nettopp 😅 Mannen min jobbet i bar noen år. Alle ansatte ble sjekket opp/fikk telefoner osv jevnt og trutt. Særlig en som var type modellpen. Der sitter vi med fredagstacoen, han bare «hemmelig anrop?»: «knis….er du singel». Nei. Så sms, telefonnumre på kvitteringene og regelrett tafsing direkte på 🍆 En fjernt bekjent jeg og synes var HELT åndssvakt tiltrekkende jobbet på Vinmonopolet en periode. Tror ikke det var en eneste venninne som ikke sa «åh ja han ja» - og…..MØDRENE til ei venninne (vi 30 da, de 60+) snakket om «han nydelige kjekkasen når jeg handlet vin», og alle samstemte. Asså stakkars fyr 😆😆😆 Sikkert hyggelig litt, og så bare slitsomt. PT’ er sklir greit inn i den de og. La de få jobbe 🤷♀️ 2 1
AprilLudgate Skrevet 17. januar #17 Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Vi har snakket en del og blitt kjent med hverandre. Snakket om en del personlige temaer. TS Anonymkode: 6c639...bd3 Han snakket masse om sine personlige greier på jobb i lengre tid med deg? Sånn PT time liksom? Hva er temaene da?
AnonymBruker Skrevet 17. januar #18 Skrevet 17. januar AprilLudgate skrev (1 minutt siden): Han snakket masse om sine personlige greier på jobb i lengre tid med deg? Sånn PT time liksom? Hva er temaene da? Ikke PT-time. Men oppvekst, fam, erfaringer i livet som er felles, interesser. Har mye felles. TS Anonymkode: 6c639...bd3
AnonymBruker Skrevet 17. januar #19 Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Vi har snakket en del og blitt kjent med hverandre. Snakket om en del personlige temaer. TS Anonymkode: 6c639...bd3 Hva legger du i personlige temaer? Anonymkode: 37d54...e6f
AprilLudgate Skrevet 17. januar #20 Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ikke PT-time. Men oppvekst, fam, erfaringer i livet som er felles, interesser. Har mye felles. TS Anonymkode: 6c639...bd3 Ok. Jo, men det som gjerne skjer er: Blabla, ender med flørting og så sex. Så ingenting. Stort sett. 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå