AnonymBruker Skrevet 17. januar #1 Del Skrevet 17. januar Jeg oppholder meg i perioder mye på hytta fordi bylivet er krevende for meg. Når jeg er i byen har jeg stor glede av gruppetimer på SATS og er veldig opptatt av å nå målene mine i SATS-appen. Det har gjort at jeg ikke har vært på hytta så lenge som jeg har trengt. På vei til hytta kjøpte jeg manualer og strikk, og har satt sammen treningsprogram på 30 og 60 minutter med øvelse fra Tabata, Absolution og Pure strength. Gjennomførte 60-minuttersprogrammet i dag og det ble veldig bra! Nå er jeg så fornøyd med at jeg har fått til dette, og kan registrere egentrening i appen 🥳. Anonymkode: c13e8...d53 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #2 Del Skrevet 17. januar Flinkis👏👏 Bra jobba🥰🥰😀 Anonymkode: 13411...036 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #3 Del Skrevet 18. januar Hjemmetrening er gull! Jeg har flere favoritter på youtube. Alle varianter av trening, fra styrke, kjernemuskelatur, kondisjon, bevegelse, pilates. Innimellom kjører jeg bare 10 minutters rolig program. Andre ganger frister det med en times danseprogram. Eller jeg gjennomfører et to-ukers program fra for eksempel ChloeThing, eller Pamela Rief. Anonymkode: 02b24...5a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #4 Del Skrevet 18. januar Jeg liker også godt hjemmetrening. SATS har en online-modul med masse av timene deres. Under korona hadde jeg litt dilla på tabata, flex og yoga der. Jeg har aldri vært så glad i gruppetrening, det er bare noe med settingen å trene med en haug med andre. Så alle gruppetimene fra SATS jeg tar, fremdeles, er alene i stua. Og så er jo selvsagt YouTube en utømmelig kilde om man er interessert i timer/instruktør. Trener mest styrke, så har en del manualer og en vektstang også hjemme. Bruker appen Fitbod til å sette opp program og følge progresjon, der kan jeg velge om jeg er hjemme eller på treningssenter (og hvilket utstyr som er tilgjengelig begge steder), så setter den opp program. Trener mest på senter men noen dager, på hjemmekontor f eks, passer det bedre å gjøre det hjemme. Anonymkode: 166a0...e46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #5 Del Skrevet 18. januar Jeg også, med hjelp av manualer, strikk og en matte (+ netflix) har jeg fått bedre helse og mer energi! Anonymkode: 8e982...6f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå