Gå til innhold

Turer eller kurs med turistforeningen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ser ut som man enten må bære barn, ungdom, mellom 25-35 år, eller senior. Hva med de som er over 35, men ikke senior? Jeg er 40. Finnes det ikke noe for oss?

Anonymkode: 0cbed...985

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vanlige voksenturer er det da haugevis av. De ligger bare ikke under en emneknagg. Her jeg bor er det for eksempel fast søndagstur for voksne, og da ikke i et tempo hvor en kan ta med barn. De går ikke veldig fort heller altså, men er egne turer for voksne. 
Det er litt ulikt hva som tilbys ulike steder siden det er basert på frivillighet. Per nå over 3000 aktiviteter som er merket for voksne, men noen av dem er jo for flere grupper. https://www.dnt.no/aktivitetskalender/?targetgroups=Voksne
Jeg er selv aktiv, og over 35år jeg også. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jo, masse - men varierer kanskje fra område til område? Det er jo det som er «vanlige» turer. 

Anonymkode: 21733...ec8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Daisy-love skrev (6 minutter siden):

Vanlige voksenturer er det da haugevis av. De ligger bare ikke under en emneknagg. Her jeg bor er det for eksempel fast søndagstur for voksne, og da ikke i et tempo hvor en kan ta med barn. De går ikke veldig fort heller altså, men er egne turer for voksne. 
Det er litt ulikt hva som tilbys ulike steder siden det er basert på frivillighet. Per nå over 3000 aktiviteter som er merket for voksne, men noen av dem er jo for flere grupper. https://www.dnt.no/aktivitetskalender/?targetgroups=Voksne
Jeg er selv aktiv, og over 35år jeg også. 

Beklager, ser nå at du har svart akkurat det jeg prøvde å si - bare mye mer konkret og formulert 😂🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Beklager, ser nå at du har svart akkurat det jeg prøvde å si - bare mye mer konkret og formulert 😂🙈

Great minds think alike 🤣🫣 🥰Ikke alltid så lett å finne ut av tingene om en ikke har vært aktiv i dnt før. Håper du finner ut av det TS 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvor i landet er dere fra da? Her er det Stavanger turistforening. Kan jo hende det er mer tilbud på f.eks østlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Ser ut som man enten må bære barn, ungdom, mellom 25-35 år, eller senior. Hva med de som er over 35, men ikke senior? Jeg er 40. Finnes det ikke noe for oss?

Da må jeg nesten spørre deg hvilket lokallag du tilhører? 

Jeg er selv turleder for Turistforeningen. To ganger i året leder jeg to turer, gruppen pleier å være mellom 10 og 20 personer. Majoriteten blant deltakerne er 50 pluss men det er også med folk mellom 30 til 50 og 13 til 20. En sjelden gang så kommer det også de mellom 20 og 30.  

Anonymkode: 98a24...c47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvor i landet er dere fra da? Her er det Stavanger turistforening. Kan jo hende det er mer tilbud på f.eks østlandet.

Nå kikket jeg bare kjapt innom Stavanger- men det første som kom opp er jo dagsturer hver søndag. Dette er jo for deg? Noen stod det alle på, noen voksne og senior. ( jeg kikket ikke på alle). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.dnt.no/aktivitetskalender/?associations=24873,25113,25112,25106,25108,25108,25110,25107,25111,25420,25419&types=320,321&targetgroups=Voksne Her har du litt å velge blant 😊 Kan dessverre ikke sirkle inn søket til å ikke få opp seniorturene, men du får en god del å velge blant om du se forbi de også 😊 
Stavanger Turistforening samarbeider også med andre turistforeninger, ofte de som en deler «grenser» med, men gjerne andre også. Om du bor i ytterkantene er det særlig lurt å sjekke nærliggende medlemsforreninger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...