Gå til innhold

Gjort mye dumt i fjor

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

I fjor gikk jeg igjennom et ganske rødt forhold/brudd og endte opp med en såkalt depresjon. Jeg orket ikke være så sosial og trakk meg mye tilbake fra sosiale sammenkomster med vennegruppen.

Jeg angrer mye på det, for nå blir det mye verre å møte folk igjen, når det har gått så lang tid. Samtidig som jeg føler at ingen spurte meg om det gikk bra, når jeg trakk meg så mye unna. Dette er folk jeg har kjent i over 9 år. Likevel har jeg aldri følt meg ekstremt nær noen av de?

det har bare blitt til at man møtes i ny og ne og thats it. Føler meg litt ensom oppi det hele. Samt jeg også kjenner andre folk. 

Det føles nesten litt flaut ut at den nye dama mi ikke har møtt noen av mine såkalte venner. Men føles jo egt ikke ut som jeg har noen akk nå. 
Hvordan skal jeg ta stilling til dette? Føles litt håpløst ut, og jeg synes det er ekstremt vanskelig som voksen å få nye venner, men jeg nå vel bare finne meg i det og håpe på lysere tider.

Anonymkode: d4b09...ba4

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Du må rett og slett legge arbeid ned i detalj. Det er krevende å få seg venner, og det er krevende å gjenoppta kontakten med venner. Så du må invitere, ta initiativ, holde i trådene og jobbe på. Være positiv, inititativrik og inkluderende. Og hvis det passer seg sånn en gang så kan du jo forklare hvordan du har hatt det og hvorfor det ble som det ble. 

Anonymkode: 2a1d0...795

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ta kontakt, si at du trakk deg unna fordi du hadd en kjip periode, si at du setter pris på vennskapet og gjerne vil tilbringe mer tid sammen. 

Anonymkode: accac...70e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...