AnonymBruker Skrevet 20. januar #41 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (6 timer siden): Samfunnsoppgave😂😂😂 Anonymkode: 7e20b...43c Hva tenker du å arrangere 17.mai er? 😊 Anonymkode: 9fd04...64b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #42 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (På 17.1.2025 den 17.12): #nårdagensungeblirforeldre #drama Anonymkode: 0965d...b41 Så barnslig av deg. Anonymkode: 28c11...f2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #43 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (På 18.1.2025 den 13.46): Du trenger ikke å være på Facebook for å bruke Messenger. Typisk pensjonist-tankegang; kun kommunikasjonsformer man kjenner fra egen barndom er ok, alt annet en nymotens. Til helvete med at Messenger-gruppesamtaler er mer effektivt enn røyksignaler, la oss for all del kommunisere så tungvint vi bare kan. Anonymkode: d2116...3c5 Synes det er rart å komme med så mange personangrep mot noen du ikke vet noe om kun fordi de er uenige med deg om bruken av sosiale medier. AnonymBruker skrev (22 timer siden): Det er vel flere pensjonister enn ungdom som har Facebook i dag. Tror kanskje det er to stk i klassen til min datter (10trinn) som har Facebook. Anonymkode: 008d5...f80 Ja, helt sant. AnonymBruker skrev (22 timer siden): Kan så være, men jeg vil fortsatt tro Messenger er noe de fleste foreldre på et barneskoletrinn har. Må gjerne opprette ei gruppe på Snapchat hvis det er lettere. Lettere enn "ranselpost" hvertfall. 🤣 Anonymkode: d2116...3c5 Poenget mitt var at det finnes andre alternativer. Å fordele oppgaver kan man f.eks. gjøre på et foreldremøte. Anonymkode: 103bd...1c1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #44 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Synes det er rart å komme med så mange personangrep mot noen du ikke vet noe om kun fordi de er uenige med deg om bruken av sosiale medier. Ja, helt sant. Poenget mitt var at det finnes andre alternativer. Å fordele oppgaver kan man f.eks. gjøre på et foreldremøte. Anonymkode: 103bd...1c1 Ja, du må jo gjerne gjøre det på den tungvinte måten. Få alle til å møte opp på et møte som egentlig ikke passer for noen og legg kun til rette for en til en- kommunikasjon fremfor å ta alt i plenum i ei gruppe der alle ser alt, inkludert idiotiske spørsmål som garantert kommer fra de mest evneveike medlemmene. Anonymkode: d2116...3c5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #45 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (På 17.1.2025 den 18.50): Ja, faktisk når noen har oppført seg slik ts skriver får kjerringen ta på seg mer ansvar! Anonymkode: c3b77...ff8 Ja, men å blokkere er barnslig av voksne mennesker! Ville sagt fra hva jeg mente om baksnakkingen og så Vært ferdig med det! Anonymkode: 3d2db...6be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #46 Del Skrevet 21. januar Ninaen skrev (På 20.1.2025 den 2.04): Hørt om fellesmail og «reply all»? Ikke alle vil selge sjela si og personopplysninger til Meta, det bør vi faktisk respektere, Hva i alle verden får deg til å tro at mail er tryggere enn Messenger? Greit naiv du. 🤣 Du tror det er tryggere bare fordi det er eldre teknologi. Anonymkode: d2116...3c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #47 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (16 timer siden): Ja, men å blokkere er barnslig av voksne mennesker! Ville sagt fra hva jeg mente om baksnakkingen og så Vært ferdig med det! Anonymkode: 3d2db...6be Ikke meg du svarer men av og til er folk ikke verdt å bruke tid på. Gang på gang oppfører de seg som dritt. Da er det bedre å blokkere og få ro. Jeg personlig har ikke energi til overs å bruke på slike. Anonymkode: 202a9...c33 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå