AnonymBruker Skrevet 17. januar #1 Del Skrevet 17. januar https://www.facebook.com/share/19re9WZHy1/ Hvis du fikk velge,når ville du hatt fellesferien og hvorfor? Vår,sommer,høst eller vinter? Anonymkode: 19a00...d54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 17. januar #2 Del Skrevet 17. januar Sommer..uten tvil. Me. Ville flyter feb til juni. (Da får vi sommer vær her he he) Hadde vi hat 6 uker med ferie for barna nå hadde jeg gått på veggen. Og det tror jeg barna hadde å Sp mye.et å gjøre på vår/ sommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #3 Del Skrevet 17. januar Ville hatt en uke fordelt i to omganger slik at man bytter på hvem som har når, i slutten på mai. Da har man ofte noen fine sommerdager. Ville så hatt resten fra 1 juli - 1 august, og skoleferie fra 1 juli og ut august. Starten på juni (eller hele juni) er ofte kald og sur her og det er mer sommer jo senere vi kommer synes jeg. Anonymkode: ee4ee...a41 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illuminatum Skrevet 17. januar #4 Del Skrevet 17. januar Om sommeren. Jeg elsker å gå på tur, padle, fiske og bade. Samtidig er det alltid ett eller annet som skal gjøres på huset og utenom ferie har jeg dårlig tid. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #5 Del Skrevet 17. januar I August. Anonymkode: a34b5...49a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #6 Del Skrevet 17. januar Og skolen skulle vært stengt i juli og august, med oppstart 1. september. Anonymkode: a34b5...49a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #7 Del Skrevet 17. januar Synes den passer fint der den er jeg. Anonymkode: 57046...b3b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #8 Del Skrevet 17. januar Enig med Øde. På sommern er det jo digg å være i Norge. Det er på vinteren man må flykte. Men for oss som er frivillig barnløse så er det bra at fellesferien er på sommern. Slik at prisene ikke blir presset opp om vinteren når vi drar. Vi jobber i fellesferien. Anonymkode: def3f...566 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #9 Del Skrevet 17. januar Vil helst ikke ha fellesferie, mye mer trivelig å ha ferie når ikke alle andre har det. 😀 Anonymkode: 99a41...392 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #10 Del Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vil helst ikke ha fellesferie, mye mer trivelig å ha ferie når ikke alle andre har det. 😀 Anonymkode: 99a41...392 Det er jeg helt enig i! Å ferdes på veiene og på steder med mye ferierende er hat! Jeg ville hatt fellesferien i november for da er det trist og mørkt så man trenger en avveksling. Om sommeren er man jo ute på kveld og ettermiddag uansett. I november kunne man hatt fri for å utnytte det dagslyset man kan. Anonymkode: 19a00...d54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 17. januar #11 Del Skrevet 17. januar Jeg synes fellesferien er perfekt som den er. Det er best å ha lang ferie når det er finest vær. Fellesferie er ikke noe som kan fjernes, den oppstår automatisk når skolene har fri som da fører til at foreldre tar fri, uansett når på året det er. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #12 Del Skrevet 18. januar August Anonymkode: bea1b...5ff 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #13 Del Skrevet 20. januar Mtp været, burde fellesferien være rundt St Hans, det er ofte i juni vi har det beste været i Norge. Personlig liker jeg å ha ferie i august/september, da blir høsten litt kortere. Anonymkode: 18bae...43b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 20. januar #14 Del Skrevet 20. januar (endret) Synes den er helt super som den er. Endret 20. januar av SPOCA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar #15 Del Skrevet 8. februar September. Anonymkode: fefed...e7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar #16 Del Skrevet 8. februar AnonymBruker skrev (På 17.1.2025 den 13.52): Vil helst ikke ha fellesferie, mye mer trivelig å ha ferie når ikke alle andre har det. 😀 Anonymkode: 99a41...392 Dette, ser ikke noe behov for en fellesferie. Synes også den tvangssparingen som heter feriepenger burde gjøres om til høyere lønn. Anonymkode: 3423d...aac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå