AnonymBruker Skrevet 17. januar #1 Skrevet 17. januar Hei! Har en leder som har en tendens til å snakke i en veldig negativ tone, hver gang han prater. Veldig sånn «Jaah, hva kan jeg hjelpe deg med i dag». I tillegg skriver han ofte litt frekke mail hvor han skriver «DU» kan også gjøre dette. Vet at jeg ikke burde ta det personlig, da jeg er dyktig i mitt arbeid. Men ikke akkurat så gøy å ha et slikt forhold til sin leder - noen som har opplevd det samme og har funnet en måte å ikke tenke så mye på det? Føler jeg ofte sitter med ubehag etter å ha pratet med ham. Følger jeg ham opp på en kunde, så kan han begynne å stille spm til meg, som kan virke ut som han ikke har helt tilliten til meg Anonymkode: b5a41...397 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar #2 Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei! Har en leder som har en tendens til å snakke i en veldig negativ tone, hver gang han prater. Veldig sånn «Jaah, hva kan jeg hjelpe deg med i dag». I tillegg skriver han ofte litt frekke mail hvor han skriver «DU» kan også gjøre dette. Vet at jeg ikke burde ta det personlig, da jeg er dyktig i mitt arbeid. Men ikke akkurat så gøy å ha et slikt forhold til sin leder - noen som har opplevd det samme og har funnet en måte å ikke tenke så mye på det? Føler jeg ofte sitter med ubehag etter å ha pratet med ham. Følger jeg ham opp på en kunde, så kan han begynne å stille spm til meg, som kan virke ut som han ikke har helt tilliten til meg Anonymkode: b5a41...397 Kan trøste deg med at min leder er blitt venninne med en av de ansatte. Og de to baksnakker alle andre kolleger daglig. Vi har tynne vegger, det har de enda ikke skjønt. Anonymkode: 3e41c...15c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå