AnonymBruker Skrevet 17. januar #1 Del Skrevet 17. januar Tenner det deg hvis attraktive personer tilbyr deg betaling for sex? Du er mann/kvinne og betaleren er mann/kvinne, eller du er mann/kvinne og betalerne er menn/kvinner. Anonymkode: 038de...b85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #2 Del Skrevet 17. januar Nei. Mann 45. Men hvis jeg hadde vært i et forhold og dama sa jeg orker ikke pule men du kan knulle meg for et par hundre så hadde jeg slått til. Anonymkode: 4e2ae...212 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #3 Del Skrevet 17. januar Nei. Er kvinne. Kan ha sex med både menn og kvinner. Anonymkode: 69817...524 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #4 Del Skrevet 17. januar Om jeg tenner på at noen tror at mitt selvverd er så lavt? Nei. Anonymkode: ea362...ada 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duraton Skrevet 17. januar #5 Del Skrevet 17. januar Må dem være attraktive? Jeg er satyroman, så å få betalt oppå der igjen hadde vært smør på flesk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #6 Del Skrevet 17. januar Om det tenner meg at noen tror jeg er en hore? Nei. Anonymkode: c9a94...cd1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #7 Del Skrevet 17. januar Absolutt ikke. Nei. Anonymkode: f7bc9...d84 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #8 Del Skrevet 17. januar Kommer helt an på beløpet jeg blir tilbudt Anonymkode: c1e0c...0ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #9 Del Skrevet 17. januar Hadde sagt ja selv om det var gratis, så selvsagt ville jeg også tatt imot penger. For et rart spørsmål. Anonymkode: 159f6...695 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #10 Del Skrevet 17. januar Synes ikke man skal blande penger inn i det. Ikke bare er det ulivelig, men teor man ville følt seg litt «billig» uansett sum. Anonymkode: d5e32...8ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #11 Del Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Tenner det deg hvis attraktive personer tilbyr deg betaling for sex? Du er mann/kvinne og betaleren er mann/kvinne, eller du er mann/kvinne og betalerne er menn/kvinner. Anonymkode: 038de...b85 Nei! Var med kompiser i militæret som kjøpte tjenester og syns det var greit, men ALDRI om jeg gjorde det eller noensinne kommer til å gjøre det! Noe så ekkelt! Gudene må vite hvor mange de har vært bortpå, hvilke sykdommer de har, eller om det er frivillig! NEI! Anonymkode: 5ab5c...0ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå