AnonymBruker Skrevet 17. januar #1 Del Skrevet 17. januar Synes der jeg bor er så stygt, men liker folka jeg bor med veldig godt. Er det noe jeg kan gjøre? Anonymkode: fd174...03f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #2 Del Skrevet 17. januar Hva har de to tingene med hverandre å gjøre? Anonymkode: c77a1...97c 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #3 Del Skrevet 17. januar Er det kollektiv, leier du, eller eier du? Anonymkode: 65ee6...b76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #4 Del Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva har de to tingene med hverandre å gjøre? Anonymkode: c77a1...97c Jeg tror poenget til TS er at å flytte ikke er aktuelt? Anonymkode: 51e5d...d84 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #5 Del Skrevet 17. januar Gjøre en innsats for å pusse litt opp? Anonymkode: d152c...d5b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #6 Del Skrevet 17. januar Prøv kontaktplasst på interiør som ikke kan byttes og selvklebende fliser. Gjør en ekstrem stot forskjrll Lindasdekor.no Anonymkode: fe504...0df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #7 Del Skrevet 17. januar Det er mye man kan gjøre for å få det finere rundt seg. Anonymkode: 9e222...614 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #8 Del Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hva har de to tingene med hverandre å gjøre? Anonymkode: c77a1...97c Han synes leiligheten er stygg, men han liker folka han bor med, så derfor blir han boende. Anonymkode: e7886...f29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #9 Del Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (8 timer siden): Prøv kontaktplasst på interiør som ikke kan byttes og selvklebende fliser. Gjør en ekstrem stot forskjrll Lindasdekor.no Anonymkode: fe504...0df Litt dumt å gi dette rådet hvis ts leier? Anonymkode: 87265...77f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #10 Del Skrevet 17. januar Fikse boligen? Anonymkode: cd75d...d2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #11 Del Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (8 timer siden): Synes der jeg bor er så stygt, men liker folka jeg bor med veldig godt. Er det noe jeg kan gjøre? Anonymkode: fd174...03f Du leier i kollektiv? Spør huseier om dere får lov til å male! Jeg fikk maling og gulvlaminat av studentsamskipnaden da jeg flyttet til en hybel som hadde så kjipe overflater at jeg ble trist når jeg tenkte på at det var sånn jeg skulle bo. Anonymkode: 3189e...90d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #12 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (20 timer siden): Litt dumt å gi dette rådet hvis ts leier? Anonymkode: 87265...77f Eh nei det kan dras av uten slitasje og merker lett. Anonymkode: fe504...0df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå