Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2006 #1 Skrevet 6. mars 2006 Da har jeg opplevd det også.......Jeg og kjæresten min bor ikke sammen og vi treffes heller ikke hver dag, men vi ringer hverandre ofte og her en kveld var vi litt kåte begge to. Vi snakket på tlf og endte opp med å snakke om sex, det hisset meg så opp at jeg under samtalen begynte å ta på meg selv. Han kjenner meg godt og skjønte ganske snart hva jeg holdt på med. Det hele endte opp med at jeg fikk orgasme mens han hørte på...... Jeg syns det var deilig der og da men dagen etterpå følte jeg at det hele ble veldig dumt. Hva syns dere om sånt? Jeg føler ennå at jeg gjorde noe dumt selv om kjæresten sier at han syns det var utrolig sexy og deilig å høre at jeg onanerte.
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2006 #2 Skrevet 6. mars 2006 Jeg skjønner ikke hvorfor du skal føle det sånn? Dette er da vel den fyren du vanligvis er sammen med når du har sex, er det ikke det da? Kunne aldri gjort noe sånt med min eks, det ville nok vært litt for utagerende for ham. Men glimrende ide. Tenk på pengene dere sparer til sextelefoner når dere flytter sammen. (Er en tråd her om det.)
Gjest nobilian Skrevet 6. mars 2006 #3 Skrevet 6. mars 2006 Ingenting galt i det, heller tvert om. Han tenner ganske sikkert på det, dere blir tryggere på hverandre, og det gir en ekstra liten mulighet når dere ikke er på samme sted. Har vært i avstandsforhold, og tro meg - det ER godt å på en eller annen måte være nær den man bryr seg om når hun har det godt. Hehe, jeg ble så god at nå ringer telesexvertinner MEG for å snakke.
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2006 #4 Skrevet 6. mars 2006 Hehe, jeg ble så god at nå ringer telesexvertinner MEG for å snakke. ← :grine2: :grine2:
Gjest Chrizzy Skrevet 6. mars 2006 #5 Skrevet 6. mars 2006 Jeg har aldrig hørt om en mann som ikke tenner på at dama gjør det med seg selv. Særlig når det er han du tenker på eller snakker med. Han syns sikkert han er kjempe heldig som har en kjæreste som kan gjøre noe slik med han
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå