AnonymBruker Skrevet lørdag kl 12:03 #61 Del Skrevet lørdag kl 12:03 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Da har du ikke prøvd biff av virkelig god kvalitet. Jeg bruker aldri saus til biff. Eller annet tilbehør som tar bort fokus fra den gode smaken. Litt olivenolje, og ovnsbakte grønnsaker, er det beste tilbehøret. Anonymkode: 3ff84...d46 Enig. Saus til god biff vil jeg helst unngå, det tilfører ingenting smaksmessig. Anonymkode: a5f37...a6d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 12:13 #62 Del Skrevet lørdag kl 12:13 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Hæ? Men om du bare kverner ytrefileten så blir jo ikke det kjøttdeig. Den får ikke plutselig flere gram fett grunnet at den blir kvernet. Er jo akkurat samme innhold. Anonymkode: a86a4...1b1 "Det kommer vel an på hvilken del av dyret som brukes" Anonymkode: cc4fe...3e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 12:13 #63 Del Skrevet lørdag kl 12:13 SPOCA skrev (58 minutter siden): Nei. Ikke så lenge man spiser moderate mengder. Jeg har gått ned 130 kg. 90 kg av dem helt på egenhånd. Jeg har ikke nektet meg noe som helst, men jeg er veldig strikt på mengde. Jeg spiser gjerne to loffskiver med nugatti på en lørdag. Det er ikke det som velter lasset. Det jeg derimot mener er sunt, er å ikke nekte seg ting. Det skaper ofte bare unødig stress. Vekt er ikke det som avgjør om noe er sunt eller ikke. Anonymkode: cc4fe...3e4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet lørdag kl 12:40 #64 Del Skrevet lørdag kl 12:40 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Vekt er ikke det som avgjør om noe er sunt eller ikke. Anonymkode: cc4fe...3e4 Jeg tenker ikke på noe som usunt, som egentlig var mitt poeng. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet lørdag kl 12:45 #65 Del Skrevet lørdag kl 12:45 Vi jakter og da tar vi altid igjen et halvt dyr. Og vi kjøper halv storfe fra naboen. Så her blir det nå spist biff alt fra 1 til 3 dager i uka med forskjellige tilbehør. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 13:20 #66 Del Skrevet lørdag kl 13:20 Ja, biff er sundt. Saus er noe man bruker for å skjule dårlig kvalitet. En skikkelig biff trenger ingenting annet enn litt godt salt. Anonymkode: a27d9...3a9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 13:28 #67 Del Skrevet lørdag kl 13:28 AnonymBruker skrev (På 17.1.2025 den 12.52): Haha, det er jo det som er godt, uten tilbehøret blir det jo bare en tørr kjøttdings😅😂 Anonymkode: 3e1c5...fed Biffen blir ikke tørr om du steker den rett 🙄 Anonymkode: 8a762...ac4 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 13:41 #68 Del Skrevet lørdag kl 13:41 Hvor er forskningen på at ren biff er usunt? Alt av tidligere forskning inkluderer jo prossesert mat slik som pølser og spekemat. Anonymkode: dcc01...714 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet lørdag kl 14:10 #69 Del Skrevet lørdag kl 14:10 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Biffen blir ikke tørr om du steker den rett 🙄 Anonymkode: 8a762...ac4 Jeg synes at biffen blir aller best når den er godt kokt 🤣 som f.eks Boeuf Bourguignon og lignende. Men da handler det om smak og behag, som er noe annet enn det ts spør om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Makavelli Skrevet lørdag kl 17:44 #70 Del Skrevet lørdag kl 17:44 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Nei det er ikke "bare" sunt, det er ingenting som er sunt i nugatti, unntatt 8% hasselnøttkjerner. Anonymkode: cebec...5b0 «Sunt» er ingen klar definisjon. Det er like ullent som «naturlig». Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue7 Skrevet lørdag kl 17:54 #71 Del Skrevet lørdag kl 17:54 Vi spiser mest hjortebiff, da mannen er jeger. Tenker alle «rene» matkilder er sunne, på sitt vis! Vi har sluttet helt med «oksebiff». Hjortebiff er magert, proteinrikt, inneholder lite fett og mye omega-3 👊🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet lørdag kl 18:05 #72 Del Skrevet lørdag kl 18:05 Ja, selvfølgelig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå