AnonymBruker Skrevet 17. januar #1 Skrevet 17. januar Kan man finne ut om hvor mange personer er folkeregistrert på utleieleiligheter min. Jeg mistenker at det er flere som bor der eller videre leid. Anonymkode: 84d0c...04f
AnonymBruker Skrevet 17. januar #2 Skrevet 17. januar Hvis de bor der "ulovlig", er det neppe meldt flytting til folkeregisteret... Anonymkode: 287ec...eff 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar #3 Skrevet 17. januar Personen du leier til kan uten problem ta opp en hel haug mennesker i sin husstand, så det er vel ikke noe stress. Anonymkode: 437a4...4c2 2
Kosa Skrevet 17. januar #4 Skrevet 17. januar Jeg hørte fra naboen . Det kommer folk og fester. Leileigheten ble leid for tre år siden men det var en som de møtte i gangen sa at de flyttet inn nylig, derfor er det merkelig.
AnonymBruker Skrevet 17. januar #5 Skrevet 17. januar Du kan søke om å få utlevert informasjon fra skatteetaten, så det er bare å gjøre det om du mistenker noe. Anonymkode: b9770...711
AnonymBruker Skrevet 17. januar #6 Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (8 timer siden): Kan man finne ut om hvor mange personer er folkeregistrert på utleieleiligheter min. Jeg mistenker at det er flere som bor der eller videre leid. Anonymkode: 84d0c...04f Du sender en begrunnet forspørsel til Folkeregisteret som sorterer under Skatteetaten.no. Bare der får du svar på om du får info eller ikke. Anonymkode: 96ae1...0de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå