AnonymBruker Skrevet 17. januar #1 Skrevet 17. januar Hvor lang tid tok det før merkene ble borte? Jeg hadde helvetesild i november, og jeg ser de enda. Lurer nesten på om de har blitt arr liksom. Men jeg har ikke klødd eller pella på de, jeg synes ikke det var vondt og visste ikke at jeg hadde det før legen så det når han tok EKG (helt urelatert). Men jeg har en 10 ish prikker over ribbeina på ene siden, samme på ryggen. Er det fortsatt håp om at de forsvinner? Anonymkode: 238c7...2f4
Spanky Skrevet 17. januar #2 Skrevet 17. januar De forsvinner, men det tok litt tid husker jeg. Mener på at jeg så det svakt enda etter ca 4 mnd, litt som om jeg hadde brent meg. Men, tok legen prøver av det? Synes det er rart om du ikke kjente det, eller syns det var vondt. For det er virkelig vondt! 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar #3 Skrevet 17. januar Men da kan det i hvert fall bli borte! Var ingen tvil om helvetesild gitt, men legen sa også at noen få pasienter ikke synes det er så vondt, jeg fikk det midt i en stressende periode (antagelig utløst av det) hvor fokus var på helt andre ting, og jeg tåler smerte godt (synes ikke det er vondt å føde heller). Anonymkode: 238c7...2f4
AnonymBruker Skrevet 17. januar #4 Skrevet 17. januar Jeg hadde det i mars, og har fremdeles merker. Ser ut som svake blåmerker på magen og låret på den ene siden av kroppen min. Jeg har fremdeles en del svie og kløe i samme område, dessverre. Anonymkode: dccc5...92c 1
Spanky Skrevet 17. januar #5 Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men da kan det i hvert fall bli borte! Var ingen tvil om helvetesild gitt, men legen sa også at noen få pasienter ikke synes det er så vondt, jeg fikk det midt i en stressende periode (antagelig utløst av det) hvor fokus var på helt andre ting, og jeg tåler smerte godt (synes ikke det er vondt å føde heller). Anonymkode: 238c7...2f4 Ja borte blir det heldigvis. Noen har store utbrudd, noen mindre. Jeg hadde fra midt bak på ryggen og i en bue over hoftekammen, og ned mot skrittet.
AnonymBruker Skrevet 17. januar #6 Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Men da kan det i hvert fall bli borte! Var ingen tvil om helvetesild gitt, men legen sa også at noen få pasienter ikke synes det er så vondt, jeg fikk det midt i en stressende periode (antagelig utløst av det) hvor fokus var på helt andre ting, og jeg tåler smerte godt (synes ikke det er vondt å føde heller). Anonymkode: 238c7...2f4 Jeg hadde ikke så vond helvetes ild, men jeg fikk medisiner ganske raskt da, så kanskje det hjalp… Anonymkode: 5593d...c20
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå