AnonymBruker Skrevet 17. januar #1 Del Skrevet 17. januar Hei, det er en mann jeg har møtt en gang. Vi matchet på en datingapp. Etter det første møtet ble vi enige om å holde det helt casual. Jeg spurte forrige lørdag om når han ville treffes igjen og at jeg hadde tid denne uken. Han svarte at han skulle bort noen dager, men kontaktet meg når han var tilbake. Dette var på søndag. Derfor lurte jeg på nå om det var innenfor å kontakte han igjen eller om jeg bør vente litt til? Vet at folk har forskjellige definisjoner på noen dager. Hva tenker dere? Anonymkode: 738c6...08b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #2 Del Skrevet 17. januar Han skulle kontakte deg, da venter du ellers blir det bare masete. Kontakter han deg ikke er han ikke interessert Anonymkode: d1f05...051 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #3 Del Skrevet 17. januar Om han skriver at han skal kontakte deg, så får du bare vente. Anonymkode: aa267...4a4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #4 Del Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Om han skriver at han skal kontakte deg, så får du bare vente. Anonymkode: aa267...4a4 Hvor lang tid skal jeg eventuelt vente før jeg lar det gå? Syntes at det har gått «noen dager» nå. Anonymkode: 738c6...08b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #5 Del Skrevet 17. januar I dette tilfellet må han kontakte deg. Dersom han ikke gjør det, så er det som det er. Anonymkode: 76c97...5df 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #6 Del Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvor lang tid skal jeg eventuelt vente før jeg lar det gå? Syntes at det har gått «noen dager» nå. Anonymkode: 738c6...08b Maks 2 uker tenker jeg. Etter det hadde jeg avskrevet det. Anonymkode: 76c97...5df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #7 Del Skrevet 17. januar Du virker litt vel investert til at det er casual. Anonymkode: 630dc...49e 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #8 Del Skrevet 17. januar Er det casual så kan du jo allerede avskrive det tenker jeg. Han tar kontakt igjen om det passer, men du kan jo ikke sitte å vente på det? Du vil ikke egentlig ha ett casual opplegg etter min mening. Det er bare vanskelig å være så tydelig når man skal være litt kul. Anonymkode: 58b7f...0cb 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #9 Del Skrevet 17. januar Helt casual betyr vel ikke at dette er seriøst i det hele tatt. Det betyr vel at han ikke er interessert vel..??? Og jeg ville ikke ventet to uker som en foreslo her. Du skal ikke sitte på vent i 2 uker for en fyr som sier noen dager og i tillegg bruker setningen helt casual. Finn en som er interessert i deg. ♥️ Anonymkode: a7b5a...936 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #10 Del Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Helt casual betyr vel ikke at dette er seriøst i det hele tatt. Det betyr vel at han ikke er interessert vel..??? Og jeg ville ikke ventet to uker som en foreslo her. Du skal ikke sitte på vent i 2 uker for en fyr som sier noen dager og i tillegg bruker setningen helt casual. Finn en som er interessert i deg. ♥️ Anonymkode: a7b5a...936 Jeg mente ikke hun skulle sette livet på vent i to uker, og kun tenke på han 😂 men det virker som ts i utgangspunktet har lyst å treffe han igjen, og hun har vel sine grunner for det? Han sa noen dager på søndag, det kan være alt fra 2-7 dager. Så er det ikke sikkert han tar kontakt minuttet etter han kommer inn døra hjemme. Derfor hadde jeg holdt muligheten åpen maks ca 2 uker, og så slått det fra meg. Men enig i at casual egentlig er en slags avvisning i seg selv, man kan ikke forvente jevnlig kontakt da. Anonymkode: 76c97...5df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #11 Del Skrevet 17. januar Behold verdigheten og i hvert fall aldri kontakt han igjen. Vent å se om du hører fra han, hvis ikke så glemmer du hele greia. Anonymkode: 703cb...115 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Te- Presten Skrevet 17. januar #12 Del Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hei, det er en mann jeg har møtt en gang. Vi matchet på en datingapp. Etter det første møtet ble vi enige om å holde det helt casual. Jeg spurte forrige lørdag om når han ville treffes igjen og at jeg hadde tid denne uken. Han svarte at han skulle bort noen dager, men kontaktet meg når han var tilbake. Dette var på søndag. Derfor lurte jeg på nå om det var innenfor å kontakte han igjen eller om jeg bør vente litt til? Vet at folk har forskjellige definisjoner på noen dager. Hva tenker dere? Anonymkode: 738c6...08b Ser flere over meg fokuserer på hva han sa. Min personlige mening er at ditt behov for kommunikasjon og forutsigbarhet er like viktig for deg. Dersom du har lyst til å treffes, så si det. Om han mener det blir for masete og du derfor er "needy" så har dere tydeligvis ikke like behov og tanker om kommunikasjon og frekvens på treff. Dersom dine ønsker er et problem tenker jeg det er like greit å si dette var hyggelig, men ikke helt det jeg trenger. Og så ser du etter noen andre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #13 Del Skrevet 17. januar Vent til over helgen. Hvis han ikke da svare raskt, så drit i han. Anonymkode: b4b65...4dc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #14 Del Skrevet 17. januar Te- Presten skrev (2 timer siden): Ser flere over meg fokuserer på hva han sa. Min personlige mening er at ditt behov for kommunikasjon og forutsigbarhet er like viktig for deg. Dersom du har lyst til å treffes, så si det. Om han mener det blir for masete og du derfor er "needy" så har dere tydeligvis ikke like behov og tanker om kommunikasjon og frekvens på treff. Dersom dine ønsker er et problem tenker jeg det er like greit å si dette var hyggelig, men ikke helt det jeg trenger. Og så ser du etter noen andre. TS her! Takk for at du sier det! Vil bare ha litt kommunikasjon. Føler at noen dager er vagt😅 Anonymkode: 738c6...08b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Te- Presten Skrevet 17. januar #15 Del Skrevet 17. januar (endret) AnonymBruker skrev (53 minutter siden): TS her! Takk for at du sier det! Vil bare ha litt kommunikasjon. Føler at noen dager er vagt😅 Anonymkode: 738c6...08b Ja, for casual betyr ikke at ting er uten regler og helt uforutsigbart. «Noen dager» er vagt og det er fult forståelig, for meg i det mindre minste, at du har behov for klarere rammer. Da gjør du rett i å kommunisere dette tydelig. Som jeg sier i alt for mange tråder her inne: sett en standard og så får han velge om han vil møte standarden eller ikke. Endret 17. januar av Te- Presten 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #16 Del Skrevet 17. januar Enig med Te-Presten, gjør det du vil, man må da få kontakte folk om man vil? Deit i «spillereglene» Anonymkode: d2e77...e8d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #17 Del Skrevet 17. januar "Noen dager" har passert. Personlig hadde jeg ikke tatt kontakt med han. "Helt casual", med andre ord, "jeg vil bruke minst mulig tid på deg". Er jo også det han viser. Turn-off. Hva skal du få ut av denne relasjonen? Jeg tror du vil noe mer. Forstå meg rett, men jeg håper nesten han ikke svarer - for med det, tror jeg det blir oppskriften på en kjærlighetssorg Anonymkode: ae96c...8ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #18 Del Skrevet 18. januar Alltid fascinerande med slike tråder. Nesten alle har sagt ikke ta kontakt. Men tipper meningen til den ene som sier motsatt ( som ts egentlig har lyst til) veier nok tyngre likevel. Anonymkode: 76c97...5df 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #19 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg mente ikke hun skulle sette livet på vent i to uker, og kun tenke på han 😂 men det virker som ts i utgangspunktet har lyst å treffe han igjen, og hun har vel sine grunner for det? Han sa noen dager på søndag, det kan være alt fra 2-7 dager. Så er det ikke sikkert han tar kontakt minuttet etter han kommer inn døra hjemme. Derfor hadde jeg holdt muligheten åpen maks ca 2 uker, og så slått det fra meg. Men enig i at casual egentlig er en slags avvisning i seg selv, man kan ikke forvente jevnlig kontakt da. Anonymkode: 76c97...5df Menn er enkle… causal… han kontakter deg når han blir kåt og lyst på deg. Anonymkode: 16e69...d59 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #20 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (22 timer siden): Hei, det er en mann jeg har møtt en gang. Vi matchet på en datingapp. Etter det første møtet ble vi enige om å holde det helt casual. Jeg spurte forrige lørdag om når han ville treffes igjen og at jeg hadde tid denne uken. Han svarte at han skulle bort noen dager, men kontaktet meg når han var tilbake. Dette var på søndag. Derfor lurte jeg på nå om det var innenfor å kontakte han igjen eller om jeg bør vente litt til? Vet at folk har forskjellige definisjoner på noen dager. Hva tenker dere? Anonymkode: 738c6...08b Ikke kontakt en mann ever!!! Anonymkode: 9a779...51d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå