AnonymBruker Skrevet 17. januar #1 Skrevet 17. januar Hei, vi er en familie på 6. snille unger. jeg har vokst opp med undulat, men vi hadde èn og aldri par eller flere. Og den undulaten ble veldig tam og pratsom. Av de dyrene vi har hatt er undulaten den jeg elsket mest. Den ble med i dusjen og ellers overalt i huset. Den ble så glad når jeg kom hjem fra skolen og «koseprate» meg i øret ❤️ Virkelig personlighet på disse små min samboer driver gård så selv om det er mye å gjøre så er han innom jevnlig i løpet av dagen Jeg kommer hjem fra jobb når han er på sitt travleste. spm er: -Holder det med èn hvis den får mye oppmerksomhet, kos og stimuli? -blir de mindre sosiale mot mennesker om de har en partner? Anonymkode: 2a2a0...2e8
AnonymBruker Skrevet 17. januar #2 Skrevet 17. januar For å svare på siste spørsmål først: for 5 minutter siden hadde jeg en leken nymfekakadue på skulderen, en kosen nymfe på brystet, og en som stelte håret mitt. (Jeg har 5 akkurat nå) Mine er ekstremt sosiale selv om de er en flokk. De ser på meg (og familien) som en del av flokken. Jeg har også hatt en enslig fugl, men han var er enmannsfugl, og var ikke sosial med andre enn meg. Alle andre var konkurrenter som han måtte dominere og jage bort. Kort sagt, hvor vidt de er mer sosiale som enslige er vanskelig å si. Det kommer an på fuglens personlighet og omgivelsene. Hvis du velger å ikke ha partner til fuglen din må du huske på at fugler er sosiale dyr, og det den ikke får fra en partner må den få fra familie. Det anbefales at enslige fugler får minst 2-3 timer sosialisering med eierne hver dag. ( Og da er det snakk om aktivt samvær, ikke passivt samvær) Anonymkode: c0a28...06a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå