Gå til innhold

Hva synes dere om Toro reklamen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.1.2025 den 10.07):

For min del har jeg sluttet å kjøpe Toro produkter pga. at reklamen er så flau. Hva har en rød ku med ferdigmat å gjøre? Er det virkelig greit å lage mat på pulver i 2025? Bare en refleksjon. 

Anonymkode: 6df0e...62e

Nei,det er ikke greit å lage pulvermat når vi har kunnskap om at mat fra bunnen er bedre og vet om alle kunstige stoffene i Toro. 

Mener jeg! 

Når det gjelder tid så handler det kun om planlegging. 

Anonymkode: 19570...56b

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.1.2025 den 15.50):

Jeg tenker først og fremst at den er svært lite kreativ... Det er jo bare en kopi av den blå kua til stratos, og litago-kua... Klarte de ikke finne noe litt mer unikt?

Anonymkode: b6cc4...19b

Nå ligger det jo i merkenavnet deres da. Toro betyr jo okse! Og det er en okse i reklamen, ikke en ku.

Stratos og Litago bruker ku pga melkeinnholdet.

Her bruker vi en sjelden gang i mellom Toro Jegergryte og lager til middag, fordi sønnen liker den så godt. Det har vi ikke vondt av, og jeg synes den er god, jeg også. Husker ikke om det står på posen at man skal ha det i, men vi har rømme i gryta, og da smaker det veldig godt. Og kjøtt da, naturligvis.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Den kua gjør det ikke godt nok. De får anstrenge seg litt mer. :fy: Veldig irriterende reklame som jeg boikotter.

Rettelse: Ok, skjønner at det er en okse da, men den snakker bergensk. Neitakk. Ikke sjarmerende. 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Nei,det er ikke greit å lage pulvermat når vi har kunnskap om at mat fra bunnen er bedre og vet om alle kunstige stoffene i Toro. 

Mener jeg! 

Når det gjelder tid så handler det kun om planlegging. 

Og JEG mener at de som hevder det er "kunstige stoffer" i Toro er særdeles lite opplyste.

Anonymkode: 2c0dd...4ab

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (20 timer siden):

Den kua gjør det ikke godt nok. De får anstrenge seg litt mer. :fy: Veldig irriterende reklame som jeg boikotter.

Rettelse: Ok, skjønner at det er en okse da, men den snakker bergensk. Neitakk. Ikke sjarmerende. 

Hvordan boikotter du reklamen?

Anonymkode: 09b55...099

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hvordan boikotter du reklamen? Anonymkode: 09b55...099

Ååå...det er nok ikke så effektivt, men jeg skrur over til en annen kanal når jeg kommer over den på tv...og kjøper ikke tomatsuppen. Stort sett fordi jeg ikke liker den, men det sier jeg ikke hlyt til noen. :lur: 

AnonymBruker
Skrevet

Den reklamen med dama som får ei flue i nesen sin. Den er ekkelt. 

Anonymkode: 74459...44b

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.5.2025 den 18.55):

Og JEG mener at de som hevder det er "kunstige stoffer" i Toro er særdeles lite opplyste.

Alle stoffer som vi ikke har i skapet da. Det er tvilsomt nok for meg. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.5.2025 den 15.07):

Den reklamen med dama som får ei flue i nesen sin. Den er ekkelt. 

Anonymkode: 74459...44b

Ja,jeg snur meg vel!

AnonymBruker
Skrevet

Får lyst til å aldri mer spise toro, verdens mest irriterende reklame

Anonymkode: 4cc87...f2f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Irriterer meg over den oksa fordi den snakker bergensk. *grøss*

(Unnskyld alle bergensere, ikke personlig ment). 

Anonymkode: 8dc47...162

• Liker 1
Skrevet

Alt jeg greier å tenke på er at den «oksen som er sulten på gryte» er en kannibalokse. 

Det er det eneste som irriterer meg. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Alle stoffer som vi ikke har i skapet da. Det er tvilsomt nok for meg. 

Jeg har ikke safran hjemme, da er det kunstig da? Ærlig talt, Toro tomatsuppe er frysetørret og vannet er borte. Så tilsetter man vann igjen. Forstår ikke folk noen ting lenger?

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Bacteria skrev (6 timer siden):

Alt jeg greier å tenke på er at den «oksen som er sulten på gryte» er en kannibalokse. 

Det er det eneste som irriterer meg. 

Alle skal få.

Anonymkode: 09b55...099

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jeg har ikke safran hjemme, da er det kunstig da? Ærlig talt, Toro tomatsuppe er frysetørret og vannet er borte. Så tilsetter man vann igjen. Forstår ikke folk noen ting lenger?

Safran kan du ha hjemme,du får kjøpt det. Stoffer som gir aroma,farge og holdbarhet er ikke slik du har i skapet. Eller kan kjøpe. Lese på pakka så ser du. Forstår ikke folk noen ting? 

Skrevet

Det meste av reklame er tåpelig. Mye reklame begynner å bli AI-generert, så det gir ikke lønn og erfaring til skuespillere lengre heller. Men det fungerer tydeligvis når det koster 4 millioner i minuttet.

Jeg lurte på hvorfor alle driftsoperatørene på jobb plutselig ville ha en bestemt type vernesko som ikke selges der kommunen har innkjøpsavtale. Helt til jeg så Airtox-reklame på TV. Hadde ikke skjenket det en tanke heller, før jeg plutselig kjente igjen logoen.

He-Man, Sony Walkman og HubbaBubba-reklame bakerst i Donald-bladet fungerte jo på oss barn også på 80-tallet. Men man fikk enda ikke alt man masa om.

AnonymBruker
Skrevet
Adrenalina1 skrev (På 17.1.2025 den 10.20):

Man kan da ikke spole over reklame? Det går i hvert fall ikke med Pluto Tv,som jeg bruker mye.

Nei det går selvfølgelig ikke med gratis strømmetjenester... de lever jo av reklame.

Anonymkode: af832...cce

Skrevet

Klarer fortsatt ikke irritere meg over den reklamen 😄 Selv om jeg er bergenser selv 😄 Har ikke spist mindre Toro heller p.g.a den. 

Det er bare en reklamefilm liksom 😄 

Skrevet

Skyt den oksen!

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på hvem regissøren er. 

Anonymkode: 6df0e...62e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...