kvinneguide Skrevet 11 timer siden #21 Del Skrevet 11 timer siden (endret) KjÆÆÆmpegreit… Kanskje Toro bør fornye seg, i stedet for å insistere på at vi skal fortsette å spise pulver utrørt i vann. Endret 11 timer siden av kvinneguide 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #22 Del Skrevet 11 timer siden Har ikke sett reklamen, men har hørt radioreklamen 😅 Liker den, men det er bare fordi den rettferdiggjør mine valg på et vis. I går hadde vi Toro tomatsuppe. Hadde makaroni, kokt egg og brødskive med brelett på til. Alle var fornøyde, men både suppa, brød og makaroni er vel kanskje ultra prosessert? Anonymkode: e5e5d...ba4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #23 Del Skrevet 11 timer siden Reklamen er masete, men rød okse gir jo god mening som symbol for en merkevare ved navn Toro. Forøvrig synes jeg ikke det er noe galt med posemat i ny og ne i en travel hverdag. Det er ikke usunt av og til. Så har man jo gjerne i grønnsaker man har liggende og det som ellers passer oppi suppen/gryten i tillegg. Anonymkode: f9f63...44f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #24 Del Skrevet 11 timer siden Toro har fått flertallet til å tro at det ikke er mulig å lage rask og god mat uten pulverposer. Så noe riktig må vel reklamene deres få til. Anonymkode: 601e8...e20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #25 Del Skrevet 11 timer siden Har aldri hatt mer lyst på ei rød Le creuset gryte enn nå. Så synd jeg kjøpte den i annen farge i fjor. Anonymkode: 53106...210 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #26 Del Skrevet 11 timer siden Sluttet å se på reklame for mange år siden, kan vel bare spole forbi Anonymkode: fe8f2...e9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellah Skrevet 11 timer siden #27 Del Skrevet 11 timer siden Reklamen er jeg likegyldig til, bruker akkurat like mye Toro som før - noe som er veldig lite. Glad i å lage mat og har tid til det, så lager det meste fra bunn, men er et par Toro-sauser som samboeren elsker og jeg ikke klarer gjenskape. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #28 Del Skrevet 10 timer siden Grusom reklame Anonymkode: a5f59...930 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #29 Del Skrevet 10 timer siden Reklamen er irriterende. Vet ikke helt hvorfor. Men ja til Toro i en travel småbarns-hverdag! Synes lasagnen og den meksikanske tomatsuppe er god 😊👍 Anonymkode: 7d773...482 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mon_nom Skrevet 10 timer siden #30 Del Skrevet 10 timer siden (endret) Den er teit og irriterende. Men nå kjøper jeg svært lite toro, er stort sett sauser jeg kjøper da. Så reklamen får meg ikke til ville kjøpe mer toro heller kutte ut å kjøpe det. Endret 9 timer siden av mon_nom 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå