Gå til innhold

Hva synes dere om Toro reklamen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

KjÆÆÆmpegreit…

Kanskje Toro bør fornye seg, i stedet for å insistere på at vi skal fortsette å spise pulver utrørt i vann. 

Endret av kvinneguide
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Har ikke sett reklamen, men har hørt radioreklamen 😅 Liker den, men det er bare fordi den rettferdiggjør mine valg på et vis. I går hadde vi Toro tomatsuppe. Hadde makaroni, kokt egg og brødskive med brelett på til. Alle var fornøyde, men både suppa, brød og makaroni er vel kanskje ultra prosessert? 

Anonymkode: e5e5d...ba4

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Reklamen er masete, men rød okse gir jo god mening som symbol for en merkevare ved navn Toro. Forøvrig synes jeg ikke det er noe galt med posemat i ny og ne i en travel hverdag. Det er ikke usunt av og til. Så har man jo gjerne i grønnsaker man har liggende og det som ellers passer oppi suppen/gryten i tillegg.

Anonymkode: f9f63...44f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Toro har fått flertallet til å tro at det ikke er mulig å lage rask og god mat uten pulverposer.  Så noe riktig må vel reklamene deres få til.

Anonymkode: 601e8...e20

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har aldri hatt mer lyst på ei rød Le creuset gryte enn nå. Så synd jeg kjøpte den i annen farge i fjor.

Anonymkode: 53106...210

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sluttet å se på reklame for mange år siden, kan vel bare spole forbi 

Anonymkode: fe8f2...e9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Reklamen er jeg likegyldig til, bruker akkurat like mye Toro som før - noe som er veldig lite. Glad i å lage mat og har tid til det, så lager det meste fra bunn, men er et par Toro-sauser som samboeren elsker og jeg ikke klarer gjenskape. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Reklamen er irriterende. Vet ikke helt hvorfor.

Men ja til Toro i en travel småbarns-hverdag! Synes lasagnen og den meksikanske tomatsuppe er god 😊👍

Anonymkode: 7d773...482

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er teit og irriterende. Men nå kjøper jeg svært lite toro, er stort sett sauser jeg kjøper da. 

Så reklamen får meg ikke til ville kjøpe mer toro heller kutte ut å kjøpe det.

Endret av mon_nom
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...