AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden Hei. Fikk plutselig lyst på den corona pastaen eller tiktok pasta som man lager med feta ost, tomater og hvitløk.... Akkurat nå har jeg bare vanlige tomater tilgjengelig. Kan man bruke de eller må det være cherry tomater? Og fetaosten jeg har er jeg usikker på om den kan gå i stekeovn? Kanskje den bare spises rå? (Legger ved bilde) Anonymkode: 57f09...5de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Del Skrevet 7 timer siden Ja og ja. Anonymkode: a6dee...e72 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Del Skrevet 7 timer siden Du kan jo bruke vanlige tomater, men like godt blir det garantert ikke, vil nok smake mer vassent, pluss at du da bør kutte de i biter for å holde vanlig steketid. Anonymkode: bb9ea...bed 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 7 timer siden #4 Del Skrevet 7 timer siden Hva er det for en pasta? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #5 Del Skrevet 7 timer siden Jeg tar av og til en boks hermetiske tomater oppi, jeg. For å få sausen litt mer flytende. Litt besk smak på det, så må smake til med sukker. Anonymkode: beea3...0ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taluno Skrevet 6 timer siden #6 Del Skrevet 6 timer siden Cherrytomater og andre småtomater er som oftest mer smaksrik enn vanlig tomater, så smaken vil nok bli mye tammere. Fetaosten er nok ingen problem. Jeg har ikke prøvd akkurat den typen, men jeg bruker tilsvarende typer hele tiden, både til retter laget i ovn, supper/gryter, og rå i salater. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden TS her..lagde med vanlige tomater. Brukte litt sukker også og den ble kjempe god😇😇 Anonymkode: 57f09...5de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Del Skrevet 1 time siden exictence skrev (5 timer siden): Hva er det for en pasta? Bare bruk mye mer hvitløk. Evnt mer krydder og. https://meny.no/oppskrifter/Pasta/baked-feta-pasta/?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=4. Oppskrifter | DSA | Høyt volum: DSA oppskrifter - Pasta&utm_term=&utm_content=CjwKCAiAnKi8BhB0EiwA58DA4Rb0Dy2H-NA3ralSJ9spyrdF4d8ZJuqrI2nj5jcQ5lsY-WCr07NSlxoCeQ8QAvD_BwE&gclsrc=aw.ds&gad_source=1&gbraid=0AAAAAD6I6l6B3VQKKQwGenW2vNuvF8QJb&gclid=CjwKCAiAnKi8BhB0EiwA58DA4Rb0Dy2H-NA3ralSJ9spyrdF4d8ZJuqrI2nj5jcQ5lsY-WCr07NSlxoCeQ8QAvD_BwE Anonymkode: 3ee39...2c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå