AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #1 Del Skrevet 8 timer siden Vi har 3 stavs eikeparkett. Det har kommet mye merker og jeg tror dette bare vil fortsette da vi har barn i hus 🏡 Har prøvd å reparere hakkene men jeg synes ikke det ble særlig vellykket og ikke minst var det mye styr så jeg begynner egentlig å godta at slik er det og jeg synes jo egentlig levende tregulv med merker kan være sjarmerende. Har jo sett de som er veldig slitt og der er det jo nesten som en del av interiøret. Hvordan gjør dere andre det med parkett som lett får merker? Eller gir dere bare blaffen? Er det likevel noen forbedringer som kan gjøres uten at det krever at man slipper det ned? Jeg ser ikke helt poenget med å slipe nå da vi har små barn og kommer til å ha mange år med uforsiktig bruk. Anonymkode: 256ef...e13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
luxifine Skrevet 7 timer siden #2 Del Skrevet 7 timer siden Jeg skjuler så mye av dritt-parketten som jeg kan ved å ha store og små tepper der jeg kan. Jeg har stue/kjøkken og gulvet mellom rommene er sammenhengende. Det betyr hakk ved vedovnen (om en er så uheldig å miste en vedkubbe eller om vedposen blir satt rett ned på gulvet uten noe under), eller om et grytelokk ramler ut av skapet eller av stolbein.. Parkett er noe herk og jeg blir like ilter hver gang jeg tenker på alle hakkene og merkene (og det er ikke få etter 14 år, to barn og en hund 🙈 ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 7 timer siden #3 Del Skrevet 7 timer siden Jeg gir mye blaffen. Så lenge det er støvsugd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå