AnonymBruker Skrevet 17. januar #1 Skrevet 17. januar Møter en mann som er veldig opptatt, har ikke sett han på 3 uker. Kanskje jeg spør litt sent i uken også. Ofte den siste tiden har det vært snakk «neste gang vi møtes blablabla» i over en uke da. Begynner å tenke dette er bare snakkis, men samtidig er han veldig engasjert i samtalene, sender lydopptak, svarer raskt, men ikke den som tar mest interativ for tiden. Han virker veldig intressert også. Reagerer om jeg er stille for lenge. Har noen erfaringer med sånne mennesker? Kan han faktisk holde meg på gress? Har jo bare vært sånn et par uker da, men før det var vi med hverandre omtrent hver helg 5 uker i strekk, han skulle jo alltid noe dagen etter også. Anonymkode: 869ae...927
AnonymBruker Skrevet 17. januar #2 Skrevet 17. januar Har dere datet i ca. to mnd.? Søker dere begge kjæreste eller noe mindre forpliktende? Om det er et brått skifte tenker jeg det er "noe". Hvorfor det har endret seg kan bare han vite... Har han vært åpen og oppriktig hele veien? Anonymkode: 7a877...fea
AnonymBruker Skrevet 17. januar #3 Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Har dere datet i ca. to mnd.? Søker dere begge kjæreste eller noe mindre forpliktende? Om det er et brått skifte tenker jeg det er "noe". Hvorfor det har endret seg kan bare han vite... Har han vært åpen og oppriktig hele veien? Anonymkode: 7a877...fea Nesten 2 mnd og snakket 3 mnd før vi møttes. Han er åpen og oppriktig hele tiden, så synes det virker merkelig om han skulle holdt meg på gress, da er han veldig overhyggelig isåfall, og det tror jeg ikke han hadde giddet å kaste bort tid på heller? De fleste menn som ikke er intressert gir vel noen signaler på at de ikke er intressert enn å snakke å bruke tid på en dame for å si hva man skal neste gang osv? Anonymkode: 869ae...927
AnonymBruker Skrevet 17. januar #4 Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Har dere datet i ca. to mnd.? Søker dere begge kjæreste eller noe mindre forpliktende? Om det er et brått skifte tenker jeg det er "noe". Hvorfor det har endret seg kan bare han vite... Har han vært åpen og oppriktig hele veien? Anonymkode: 7a877...fea I utgangspunktet kjæreste begge to, men han sa i starten det var vanskelig med kjæreste pga jobb og sånn, og han spurte hva jeg var ute etter, og hva jeg forventer med en mann osv, og hvorfor ikke jeg hadde kjæreste, jeg sa selv jeg har ikke stresset noe med det, og er åpen for det meste. Men jeg tror nok han veldig gjerne vil ha kjæreste. Anonymkode: 869ae...927
AnonymBruker Skrevet 17. januar #5 Skrevet 17. januar Han klarer hvert fall ikke å sørge for at du føler deg trygg og ivaretatt. Hvis du har en usikker murring i magen så hadde jeg stolt på den. Og hvis han er så ekstremt travel (med jobb eller hva er det han er så opptatt med?) så har han ikke tid til kjæreste, og definitivt ikke barn. Med mindre du ønsker en fraværende mann og tilnærmet alenemortilværelse. Anonymkode: b6893...009 2 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar #6 Skrevet 17. januar Ja han kan helt fint holde deg varm sånn ja. Jeg skjønner ikke hva som er poenget med å date hvis man ikke har tid til å møte noen på 3 uker. Anonymkode: 5ef3f...b4d 1
makkapakka Skrevet 17. januar #7 Skrevet 17. januar Du spør han sent i uken, hvor ofte spør han deg om å møtes? 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar #8 Skrevet 17. januar makkapakka skrev (17 minutter siden): Du spør han sent i uken, hvor ofte spør han deg om å møtes? Han har spurt to av gangene eller en. Også hintet til å møtes snart og hvorfor han ikke har blitt invitert til middag. Anonymkode: 869ae...927
AnonymBruker Skrevet 17. januar #9 Skrevet 17. januar Dersom han er sånn i starten blir det ikke bedre med tiden. Har erfaring med en sånn mann men han prioterte meg i starten. Etter hvert kom jobb foran alt! Anonymkode: 56312...50a 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar #10 Skrevet 17. januar Kvinne med lederstilling som 4/5 dager ikke har tid til lunsj i uka, ofte knapt tid til å tenke. Men om jeg liker noen gjør jeg plass om det så gjør meg mer ueffektiv på jobb, svarer på toalettet om jeg må så han ikke føler seg oversett. Så på meg funker ikke den der «veldig opptatt» da jeg VET at hvis du er interessert kan du få den andre til å føle seg trygg på det uavhengig av dårlig tid og finne tid og plass til vedkommende. Noe annet er unntak og ikke regel. Anonymkode: 5dda0...708 8 4
AnonymBruker Skrevet 17. januar #11 Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kvinne med lederstilling som 4/5 dager ikke har tid til lunsj i uka, ofte knapt tid til å tenke. Men om jeg liker noen gjør jeg plass om det så gjør meg mer ueffektiv på jobb, svarer på toalettet om jeg må så han ikke føler seg oversett. Så på meg funker ikke den der «veldig opptatt» da jeg VET at hvis du er interessert kan du få den andre til å føle seg trygg på det uavhengig av dårlig tid og finne tid og plass til vedkommende. Noe annet er unntak og ikke regel. Anonymkode: 5dda0...708 Men han svarer omtrent hele tiden, men det å møtes er en annen ting. Anonymkode: 869ae...927
AnonymBruker Skrevet 17. januar #12 Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Men han svarer omtrent hele tiden, men det å møtes er en annen ting. Anonymkode: 869ae...927 Da er han ikke så intr, i blikjentfasen så vil man jo være med hverandre, alt er spennende og kriblende. Anonymkode: a9944...bef 4
AnonymBruker Skrevet 17. januar #13 Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Men han svarer omtrent hele tiden, men det å møtes er en annen ting. Anonymkode: 869ae...927 Å svare koster eksakt 0 kalorier, så det virker som han bare holder deg varm, en mann som er interessert vil møte deg ikke bare tekste. Anonymkode: 5ef3f...b4d 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar #14 Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Men han svarer omtrent hele tiden, men det å møtes er en annen ting. Anonymkode: 869ae...927 Jeg datet en mann jeg var veldig forelsket i i sommer, tro meg jeg sov knapt i månedsvis da han ikke alltid kunne komme komme før sent eller jeg måtte opp veldig tidlig osv. Poenget er at jeg snudde alt på hodet for å få det til. Så aldri tro på noen når de sier de er for opptatt, det handler 99.% i tilfellene at de ikke er interessert nok. Jeg personlig gir aldri slike sjanser fordi jeg vet det går. Alt godt ts! Anonymkode: 5dda0...708 2 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar #15 Skrevet 18. januar He is not that into you...du er sikkert en av masse damer han har Anonymkode: 46f79...e13 3 1
SPOCA Skrevet 18. januar #16 Skrevet 18. januar Hadde han vært oppriktig interessert ville han ikke vært så opptatt, rett og slett. Man finner tid til en man er interessert i, for man er gjerne litt redd for å miste den personen. Jeg har opplevd det samme selv. Så møtte jeg min mann, og for å si det slik; han levnet ingen tvil om sin interesse. Han hadde den gang en ganske krøkkete og vanskelig samværsavtale og full jobb. Allikevel fant han tid. 2 3
AnonymBruker Skrevet 18. januar #17 Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (På 17.1.2025 den 5.55): Møter en mann som er veldig opptatt, har ikke sett han på 3 uker. Kanskje jeg spør litt sent i uken også. Ofte den siste tiden har det vært snakk «neste gang vi møtes blablabla» i over en uke da. Begynner å tenke dette er bare snakkis, men samtidig er han veldig engasjert i samtalene, sender lydopptak, svarer raskt, men ikke den som tar mest interativ for tiden. Han virker veldig intressert også. Reagerer om jeg er stille for lenge. Har noen erfaringer med sånne mennesker? Kan han faktisk holde meg på gress? Har jo bare vært sånn et par uker da, men før det var vi med hverandre omtrent hver helg 5 uker i strekk, han skulle jo alltid noe dagen etter også. Anonymkode: 869ae...927 Han liker å skrive, prate, ha deg i hverdagen men lite mer. Anonymkode: d3fe1...6c7 3
AnonymBruker Skrevet 18. januar #18 Skrevet 18. januar For min del hadde det vært ok Jeg har mye å gjøre på jobb, jobber endel overtid, har ungdom som skal kjøres hit og dit etc. Og så liker jeg endel alenetid siden livet er litt travelt. Har ikke behov for å treffes ofte. Anonymkode: de3c7...c96 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar #19 Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (16 timer siden): Kvinne med lederstilling som 4/5 dager ikke har tid til lunsj i uka, ofte knapt tid til å tenke. Men om jeg liker noen gjør jeg plass om det så gjør meg mer ueffektiv på jobb, svarer på toalettet om jeg må så han ikke føler seg oversett. Så på meg funker ikke den der «veldig opptatt» da jeg VET at hvis du er interessert kan du få den andre til å føle seg trygg på det uavhengig av dårlig tid og finne tid og plass til vedkommende. Noe annet er unntak og ikke regel. Anonymkode: 5dda0...708 Slik tenker jeg også. Men til syvende og sist så har man gjerne ulike behov og prioriteringer i livet. Noe som igjen betyr at ts selv må kjenne på sine egne behov i forhold til dette, og kanskje erkjenne at denne mannen ikke har henne/forhold generelt som førsteprioritet. Kan godt hende han er interessert, men det har vel ingen betydning om han ikke kan gi henne den tid og oppmerksomhet hun trenger Anonymkode: 5687a...5f5 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar #20 Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Slik tenker jeg også. Men til syvende og sist så har man gjerne ulike behov og prioriteringer i livet. Noe som igjen betyr at ts selv må kjenne på sine egne behov i forhold til dette, og kanskje erkjenne at denne mannen ikke har henne/forhold generelt som førsteprioritet. Kan godt hende han er interessert, men det har vel ingen betydning om han ikke kan gi henne den tid og oppmerksomhet hun trenger Anonymkode: 5687a...5f5 Sant! Anonymkode: 5dda0...708
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå