AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #1 Del Skrevet 12 timer siden Jeg har handlet nå fra en nettside og jeg velger alltid levering til utleveringssted. Likevel valgte nettbutikken å sende med helt hjem (og jeg har tidligere fått post stjelt så derfor velger jeg alltid levering til utleveringssted) og fått beskjed at den skal leveres i natt. Det pøsregner, og pakken kommer til å bli søkk våt og er en bok… kommer til å måtte være våken i hele natt for å følge med postkassa så den ikke blir stjelt. Får man melding umiddelbart etter levering? Eller timer etter? Anonymkode: ac1a2...5b2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeepBoop Skrevet 11 timer siden #2 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Jeg har handlet nå fra en nettside og jeg velger alltid levering til utleveringssted. Likevel valgte nettbutikken å sende med helt hjem (og jeg har tidligere fått post stjelt så derfor velger jeg alltid levering til utleveringssted) og fått beskjed at den skal leveres i natt. Det pøsregner, og pakken kommer til å bli søkk våt og er en bok… kommer til å måtte være våken i hele natt for å følge med postkassa så den ikke blir stjelt. Får man melding umiddelbart etter levering? Eller timer etter? Anonymkode: ac1a2...5b2 Pakken blir levert i løpet av natten, (hos meg vanligvis mellom kl. 2-4) men sms blir ikke sendt ut før klokken 7 på morgenen. Sporingen blir derimot oppdatert når den blir levert, så du kan følge med på den. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #3 Del Skrevet 11 timer siden BeepBoop skrev (2 minutter siden): Pakken blir levert i løpet av natten, (hos meg vanligvis mellom kl. 2-4) men sms blir ikke sendt ut før klokken 7 på morgenen. Sporingen blir derimot oppdatert når den blir levert, så du kan følge med på den. Ok takk for tips! Får bare forsøke å følge med. Anonymkode: ac1a2...5b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #4 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Enig! Rota bort en pakke til meg før jul. Stod at den var henta hos avsender, så forsvant all sporing etterpå. Ringte 3 ganger og etterlyste, med beskrivelse av pakkens innhold og utseende, men nei, dukka aldri opp. Så avsluttet de saken. Temmelig merkverdig! Skal jeg gjette er det noen internt som tok den. Anonymkode: 8d35d...89d Det er nettopp det, kan være noen Internt. Fikk levert pakke i fjor rett før jul, pakke som skulle være til ungen. Hn fikk melding på sms om at pakken var levert i postkassa, ungen løp ut for å hente, og pakken var helt vekke. Det var ikke med helt hjem, men post blir stjelt. Fikk ikke erstattet det heller og måtte kjøpe ny for 500kr. Derfor jeg alltid velger å få pakker levert til utleveringssted. Syns det er merkelig at nettbutikken forandret på det når man som kunde selv velger leveringsmåte og betaler for frakt. Anonymkode: ac1a2...5b2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden Jeg har fått melding om at den er levert etter en times tid. Anonymkode: dfcd1...80f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden Helthjem har selv sagt at de ikke sender sms før kl 07, for å ikke forstyrre mottaker på natt. Anonymkode: 5a374...449 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det er nettopp det, kan være noen Internt. Fikk levert pakke i fjor rett før jul, pakke som skulle være til ungen. Hn fikk melding på sms om at pakken var levert i postkassa, ungen løp ut for å hente, og pakken var helt vekke. Det var ikke med helt hjem, men post blir stjelt. Fikk ikke erstattet det heller og måtte kjøpe ny for 500kr. Derfor jeg alltid velger å få pakker levert til utleveringssted. Syns det er merkelig at nettbutikken forandret på det når man som kunde selv velger leveringsmåte og betaler for frakt. Anonymkode: ac1a2...5b2 Hæ? Hvorfor ser jeg ikke innlegget du siterer? Men veldig enig, unngår Helthjem for alt det er verdt, mange av budene der stjeler pakkene!! Anonymkode: b45db...835 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne357 Skrevet 4 timer siden #8 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hæ? Hvorfor ser jeg ikke innlegget du siterer? Men veldig enig, unngår Helthjem for alt det er verdt, mange av budene der stjeler pakkene!! Anonymkode: b45db...835 De bruker også en pakke maskin som ikke håndterer de minste pakkene. Minst én side må være flat og på størrelse med en bok. Hvis du kjøper f.eks smykker og de kommer i for liten pakke, så forsvinner de helt i systemet. Derfor mye luft og emballasje på små forsendelser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #9 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hæ? Hvorfor ser jeg ikke innlegget du siterer? Men veldig enig, unngår Helthjem for alt det er verdt, mange av budene der stjeler pakkene!! Anonymkode: b45db...835 Hvordan vet du at det er budene som stjeler pakkene, og ikke bare noen som henger ute når budbiler kjører runden sin? Anonymkode: dfcd1...80f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Del Skrevet 4 timer siden Jeg har fått pakker gjennom Helt hjem flere ganger, og aldri opplevd at de har blitt stjålet. Her legger de pakkene i poser og knyter igjen, så ingen fare får at den blir våt ved regnvær. Håper det gikk greit med pakken din, TS Anonymkode: d55d8...d40 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #11 Del Skrevet 4 timer siden Hanne357 skrev (4 minutter siden): De bruker også en pakke maskin som ikke håndterer de minste pakkene. Minst én side må være flat og på størrelse med en bok. Hvis du kjøper f.eks smykker og de kommer i for liten pakke, så forsvinner de helt i systemet. Derfor mye luft og emballasje på små forsendelser! AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvordan vet du at det er budene som stjeler pakkene, og ikke bare noen som henger ute når budbiler kjører runden sin? Anonymkode: dfcd1...80f Jeg vet at pakkene ble stjålet av budet fordi de melder inn at pakken er levert på dørmatten, og når man sjekker umiddelbart så ligger den ikke der. Det er absolutt ikke mulig her jeg bor at noen har stått på lur og stjålet den i de sekundene fra jeg fikk meldingen til jeg åpnet døra, fordi her jeg bor er alt helt bortgjemt og avlåst. Anonymkode: b45db...835 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #12 Del Skrevet 4 timer siden Jeg får alltid melding klokken 06. Anonymkode: 3f0b3...933 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #13 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg vet at pakkene ble stjålet av budet fordi de melder inn at pakken er levert på dørmatten, og når man sjekker umiddelbart så ligger den ikke der. Det er absolutt ikke mulig her jeg bor at noen har stått på lur og stjålet den i de sekundene fra jeg fikk meldingen til jeg åpnet døra, fordi her jeg bor er alt helt bortgjemt og avlåst. Anonymkode: b45db...835 Som en annen skriver i denne tråden, og som jeg selv har opplevd, så sendes sms en god stund (gjerne timer) etter at pakken faktisk er levert. Anonymkode: dfcd1...80f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #14 Del Skrevet 2 timer siden Pakker kan stjeles av budet fra Posten også, HeltHjem er ikke verre. Anonymkode: 5b4fe...859 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #15 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Som en annen skriver i denne tråden, og som jeg selv har opplevd, så sendes sms en god stund (gjerne timer) etter at pakken faktisk er levert. Anonymkode: dfcd1...80f Her jeg bor så får jeg melding før de har kjørt ut fra gårdsplassen så lenge det er kveldslevering. Den kommer alltid med bilde av pakken som er lagt på trammen. På natt får jeg melding litt etter 7. Anonymkode: 90a63...660 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå