Gå til innhold

Gatelys slås av når jeg går fordi, kan det være en klebeånd?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg vil dele noe merkelig som jeg har opplevd flere ganger, og jeg lurer på om noen av dere har hatt lignende erfaringer eller kan gi meg noen tanker rundt det.

Hver gang jeg går forbi en gatelykt, slår den seg av. Ikke hver eneste gang, men det skjer så ofte at jeg ikke lenger tror det er tilfeldig. Jeg har prøvd å finne logiske forklaringer – kanskje det er noe galt med strømmen, eller en sensor som reagerer feil. Men hvorfor skulle det skje så ofte akkurat når jeg går forbi?

En venn nevnte at det kunne være en «klebeånd» som følger meg. Jeg har hørt om dette før, men vet egentlig ikke så mye om hva det betyr. Er det en ånd som knytter seg til en person? Kan det forklare slike fenomener?

Anonymkode: d134d...083

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ja. Klebeånder har en tendens til å gjøre slikt.

Anonymkode: 0a74a...ae9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Lysene som blinker gjør det ofte i intervaller som gjør at du akkurat rekker å komme innenfor/utenfor deres lyssone når de skrur seg av/på og man kobler dette til at man selv er den utløsende faktoren.

Noen ganger er lyssensorer plassert på dumme steder.

Bakkekabler kan noen ganger gå under veien og ha i seg et latent brudd, og ved vekbelastning i vegbane/gangfelt kan man skape korte brudd. 

Anonymkode: ef0e4...6a0

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...