Gå til innhold

Kjæresten ville møte en tidligere relasjon

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg og kjæresten min var på ferie i England. Han pleide å studere der. Han snakket mye om en venninne han hadde der, og sa han ikke hadde sagt ifra at vi var i London til henne, i tilfelle jeg ikke synes noe om det. 

Jeg sa at hvis det var en god venninne han gjerne ville se igjen, så måtte han gjøre det.

Dagene etter fikk jeg en veldig dårlig følelse. Jeg spurte om det hadde vært noe mellom de tidligere, og han svarte nei. Så spurte jeg om å få se samtaleloggen og fikk det. Der var det passe hjerter til hverandre, de skrev at de savnet hverandre, at de synes hverandre var fine, at de skulle ønske hverandre kom på besøk og at de hadde vært sammen om ikke de hadde partnere under studietiden.  

Jeg og typen har vært sammen i snart to år og siste meldingene hvor han sa han skulle ønske hun flyttet til Norge, var i våres startsfase av forholdet. Han hadde ikke skrevet mer siden.

Det ble jo litt brått at ikke de møttes, så hun spurte han hvorfor han ikke hadde sagt han var i London. Han skrev da at «kjæresten min syntes ikke noe om det, og jeg skjønner egentlig det.. men vi snakkes en dag 😊». Av en eller annen grunn ble jeg veldig skuffet av meldingen han sendte også.

skuffet av hele greia.. jeg hadde aldri møttes med en gutt jeg hadde så intense meldinger/relasjon med. 

Det er 4 måneder siden turen, og jeg sliter sånn med å legge det fra meg. Føler ikke at det er noe vits i å ta det opp, for hva skal han si.. jeg sliter bare allerede sånn med tillit fra tidligere forhold. Allikevel dro vi til England og studiebyen hans uten at han først tok kontakt med henne - sånn sett ikke gjort noe galt..

Anonymkode: 29e55...6fe

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Uff… Hadde bedt han satse på kjerringa fra London og ønsket han lykke til:) Jeg hadde personlig ikke stolt på at han ikke fortsatt følte noe for henne ut ifra meldingene du beskriver.

Anonymkode: ae578...437

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Uff… Hadde bedt han satse på kjerringa fra London og ønsket han lykke til:) Jeg hadde personlig ikke stolt på at han ikke fortsatt følte noe for henne ut ifra meldingene du beskriver.

Anonymkode: ae578...437

Enig, hadde ikke ønsket et forhold med noen som lengter etter en annen. De er ikke kun venner. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...