AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden Jeg har i en periode gått opp i vekt, fra lett undervekt til nesten overvekt. Selv om jeg ikke er overvektig ennå, er fettprosenten så høy at jeg på bilder ser tykkere ut enn mange overvektige. Klærne strammer på steder de ikke strammet før, men å finne klær er nesten umulig for meg. Jeg gikk fra flat mage og lett mellomrom mellom beina til en «pouch» på magen og lår som gnisser og ødelegger bukser i skrittet. Kroppen min, spesielt magen, er i konstant ulage og smerter. Selvtilliten min er på bunn. Jeg kjenner jeg er redd for å møte nye mennesker, orker ikke offentligheten, i frykt for hva de vil tenke. Jeg vil gå ned noen kilo, men finner ingen passende hjelp. Jeg orker ikke leksjoner om at jeg er god nok, og alle selvstendige forsøk på å gå ned i vekt er mislykkede. Noen klubber / kretser / mennesker som kan hjelpe meg med tettere oppfølging? Anonymkode: b746c...4c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Hva med en pt? Anonymkode: 55f02...2b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 minutter siden #3 Del Skrevet 9 minutter siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hva med en pt? Anonymkode: 55f02...2b7 Er redd en PT ikke vil forstå og ta hensyn til mine funksjonsnedsettelser. Jeg sliter med å operere de apparatene som finnes på f.eks et treningssenter. Anonymkode: b746c...4c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 minutter siden #4 Del Skrevet 6 minutter siden Hva er årsaken til at du har gått opp i vekt? Tenker det har litt å si her. Anonymkode: 3a687...25a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 minutter siden #5 Del Skrevet 3 minutter siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er redd en PT ikke vil forstå og ta hensyn til mine funksjonsnedsettelser. Jeg sliter med å operere de apparatene som finnes på f.eks et treningssenter. Anonymkode: b746c...4c0 Det er akkurat det pt’er er for. Ta hensyn. Eventuelt kan du høre med en Fysio 😊 Anonymkode: f11ce...3cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 minutter siden #6 Del Skrevet 3 minutter siden En god pt er faktisk ett godt forslag. Finn noen som tar hensyn til utfordringene dine. Jeg kan anbefale styrkebror fordi han ser så mye mer enn bare kilo på stangen og kroppen. Så må du jobbe med selvbildet, for det er viktigere å være sunn og ha en funksjonell kropp enn å være tynn. Anonymkode: be41d...fa8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet akkurat nå #7 Del Skrevet akkurat nå Mye kjedsomhet. Og så har jeg genetisk sett lettere for å bli overvektig, og jeg er veldig glad i mat. Jeg sliter fysisk, og det er begrenset hva slags aktiviteter jeg kan bedrive. Alltid måttet slite for å holde en sunn vekt på grunn av dette. Anonymkode: b746c...4c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå