AnonymBruker Skrevet 16. januar #1 Skrevet 16. januar Bare ha kylling, saus osv med grønnsaker uten ris? ikke sånn hver dag, men til helg for eksempel? Anonymkode: c098d...089
Brunhilde Skrevet 17. januar #2 Skrevet 17. januar Jeg vet ikke hva slags rett mother India er, men selvfølgelig kan du bestille mat uten ris. Eller spør du egentlig om indisk mat uten ris er innenfor når du spiser lavkarbo? Svaret på det siste er at det varierer, men jeg mener det går bra hvis du dropper retter med mye bønner og linser. Du må selvfølgelig droppe naan, papadums og chutney også. 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar #3 Skrevet 17. januar Brunhilde skrev (9 timer siden): Jeg vet ikke hva slags rett mother India er, men selvfølgelig kan du bestille mat uten ris. Eller spør du egentlig om indisk mat uten ris er innenfor når du spiser lavkarbo? Svaret på det siste er at det varierer, men jeg mener det går bra hvis du dropper retter med mye bønner og linser. Du må selvfølgelig droppe naan, papadums og chutney også. Ja, lurte på om indisk uten ris, og selvfølgelig det andre du nevner går an på lavkarbo i det minste. Takk for svar! Anonymkode: c098d...089
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå