AnonymBruker Skrevet 16. januar #1 Skrevet 16. januar Jeg vet at personlighet messig er vi veldig god match og jeg synes han er veldig kjekk! Eneste er at etter mange år som rusavhengig ( og rusfri i mange år ) har jeg syreskader på tennene jeg ikke har turt og fikse. han vet at jeg har vært rusavhengig før og jeg har med vilje sendt bilde hvor det synes men vet ikke om han bare har åpnet i full fart og ikke sett det. Har møtt han før men jeg var så flau så tror ikke han så noe da. Noen snille mennesker som vill gi meg noe mental støtte? 😊er veldig nervøs Anonymkode: c4d20...ba3 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar #2 Skrevet 16. januar Så stas at du skal på date!!! Personlig legger jeg ikke så godt merke til tennene til folk. Husk også at mange med mindre pene tenner har kjæreste, er gift og til og med fått barn. Det er mye verre hvis du har dårlig ånde e.l. Og det kan man jo som regel unngå med en god tannpuss, med mindre man har en sykdom som gir dårlig ånde. Lykke til på date❤️ Anonymkode: 76321...0ad 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar #3 Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Så stas at du skal på date!!! Personlig legger jeg ikke så godt merke til tennene til folk. Husk også at mange med mindre pene tenner har kjæreste, er gift og til og med fått barn. Det er mye verre hvis du har dårlig ånde e.l. Og det kan man jo som regel unngå med en god tannpuss, med mindre man har en sykdom som gir dårlig ånde. Lykke til på date❤️ Anonymkode: 76321...0ad Takk🥰 veldig lett å se på meg da , vet ikke om du har sett ille syreskader? Men satser på resten veier opp og at han heller vill holde meg i hånda hos tannlegen 😂 Anonymkode: c4d20...ba3 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar #4 Skrevet 16. januar Tenner kan fikses. Det finnes derimot bare én av deg! Hvis han liker deg ser han nok forbi syreskadene på tennene og fokuserer heller på å bli kjent med deg. Lykke til og kos deg masse! Anonymkode: 1bbc4...440 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå