Maia70 Skrevet 16. januar #1 Del Skrevet 16. januar Jeg har ikke snapchat, og heller ingen dingser som sporer meg, så dette er nytt for meg. Er det slik at alle man har lagt til på snapchat kan se hvor man befinner seg? Hva er vitsen med det? https://www.bt.no/krim/i/XjpGWE/boenes-volden-voldsoffer-skal-ha-blitt-sporet-med-snapchat-kartet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nordlending Skrevet 16. januar #2 Del Skrevet 16. januar Man kan velge om man vil vise eller skjule lokasjonen sin. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maia70 Skrevet 16. januar Forfatter #3 Del Skrevet 16. januar nordlending skrev (21 minutter siden): Man kan velge om man vil vise eller skjule lokasjonen sin. Utrolig, hvorfor vil noen at alle deres snapchat-kontakter skal vite hvor de er? Jeg hadde syns det var veldig ubehagelig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nordlending Skrevet 16. januar #4 Del Skrevet 16. januar Maia70 skrev (Akkurat nå): Utrolig, hvorfor vil noen at alle deres snapchat-kontakter skal vite hvor de er? Jeg hadde syns det var veldig ubehagelig. Godt spørsmål. Man kan vel velge å vise lokasjonen til enkelte i stedet for alle da, men det virker som mange har lokasjonen på for alle. Jeg ville aldri gjort det selv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjaselina Skrevet 16. januar #5 Del Skrevet 16. januar Eg har ope for alle mine venner, men kunne blokkert andre enn dei næraste. Heilt ok å kunne sjå kvar familien er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå