Gå til innhold

Loddsalg på døra

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Nå hadde jeg akkurat to jenter som solgte lodd for idrettslaget sitt på døra her. Synes det er supert at ungdommen selv går rundt istedet for disse evinnelige salgsdugnadene som stort sett foreldrene fikser på jobb og some, men å ringe på til ukjente folk etter klokka 10 på kvelden..? Er det jeg som har blitt ei sur gammel kjerring eller er det faktisk helt feil tidspunkt å gjøre sånt på?

Anonymkode: 5ca4e...97d

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nå hadde jeg akkurat to jenter som solgte lodd for idrettslaget sitt på døra her. Synes det er supert at ungdommen selv går rundt istedet for disse evinnelige salgsdugnadene som stort sett foreldrene fikser på jobb og some, men å ringe på til ukjente folk etter klokka 10 på kvelden..? Er det jeg som har blitt ei sur gammel kjerring eller er det faktisk helt feil tidspunkt å gjøre sånt på?

Jeg er nok ei sur gammal kjerring jeg også, for jeg mener bestemt at man ikke går på døra til folk etter klokka 10 om kvelden (eller ringer)...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde vært så sur kjerring at jeg hadde gitt klar beskjed om at det ikke er greit å ringe på så sent. Mvh hun som seriøst vurderte en mail til UNICEF den gangen jeg fikk en av deres selgere på døre kl 21. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ja. Du er sur gammel kjerring.

Anonymkode: 5d5dd...c0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, det var sent. Generelt når vi har gått på dørene har regelen vært mellom kl 16-20. Kan ikke huske å ha hatt noen på døra senere selv heller, så virker som det er ganske innarbeidet hos alle lag og foreninger her i området. 

Anonymkode: 1f70a...0b9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er for sent med sånt oppsøkende søppel etter kl.22, ja. Og jeg hadde nok ikke åpnet døra

Anonymkode: fbfbc...369

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Opplevde det samme selv ca kl 22 på kvelden. Det ringte på og ute stod det en mann, ganske mørk og jeg turde ikke å lukke opp. Har heldigvis mulighet til å kikke ut for å se hvem det er. Ikke greit synes jeg. Jeg ønsker ingen på døra etter kl 20.30

Anonymkode: dfaa2...ca8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kl 22 er sengetid for meg og det er ikke aktuelt å ringe på så sent. Jeg hadde blitt sur!

Anonymkode: 62bbb...d8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...