AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #41 Del Skrevet 9 timer siden Dere som eter store deler av døgnet, jobber ikke dere? Anonymkode: cd153...7ef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #42 Del Skrevet 9 timer siden Dummeste jeg lest noen gang det jeg finner i denne tråden. Tenk å gå rundt og sulte som zoomier og kun spise en gang om dagen. Dere kjerringer er rare. Ta å spis. Ingen blir imponert over den jævla fastingen deres. Spis biff til frokost og legg deg ned å sprik for mannen din. Takk for meg. Anonymkode: 3ecf7...272 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #43 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dummeste jeg lest noen gang det jeg finner i denne tråden. Tenk å gå rundt og sulte som zoomier og kun spise en gang om dagen. Dere kjerringer er rare. Ta å spis. Ingen blir imponert over den jævla fastingen deres. Spis biff til frokost og legg deg ned å sprik for mannen din. Takk for meg. Anonymkode: 3ecf7...272 Dusteinlegg! Her er det noen som har kontroll på inntaket, du har ikke kontroll på uttaket! Anonymkode: a5750...0d8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #44 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Kunne tenke meg å faste deler av døgnet, men jobber i barnehage og klarer ikke faste da blodsukker faller som bare juling når jeg er aktiv. Hvordan klarer dere å som faster å gjøre det? Har dere kontorjobber og bare sitter stille hele dagen, eller har dere ikke jobb? Jeg skjønner ikke hvordan dere klarer å gå uten mat store deler av dagen med jobb. Anonymkode: 0d383...015 Null stress når kroppen er vandt til det. Jeg blir ikke sulten før kl 14-15. Da spiser jeg frukt eller et knekkebrød. Jeg spiser middag rundt kl 18. Jobber selv i barnehage. Skal sies at jeg alltid har spist 2 måltider for dagen, helt siden jeg var liten. Det er sånn kroppen min er stilt inn. Anonymkode: f946a...02b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annoyium Skrevet 9 timer siden #45 Del Skrevet 9 timer siden Jeg jobber, ofte lange dager og faster. Har gjort det i mange år. Ikke noe problem for min del. Når man står opp om morgenen er blodsukkeret lavt. Kroppen er på vei inn i ketose etter å ha fastet gjennom natten. Blodsukkerfall kommer et par timer etter man spiser noe. Jo mer karbohydrater men spiser, jo større blir blodsukkerfallet. Dermed er det ikke et blodsukkerfall som gjør deg uvel om morgenen ts, men trolig heller lite energi fordi du kanskje ikke tåler så godt å gå sulten eller fordi du ikke tåler når kroppen går i ketose. Dette er noe man kan bli bedre på ved å øve. Sakte men sikkert øke fastetiden til det går bedre. Ofte kan det hjelpe å ta et glass vann og vente 15 minutter. Sulten går gjerne over igjen og kommer i bølger senere. Etter mange år merker jeg ikke sulten lengre når jeg faster. Jeg blir heller ikke hangry. Det tok lang tid å komme hit men nå går det på autopilot ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia mater Skrevet 9 timer siden #46 Del Skrevet 9 timer siden Jeg faster 12-15 timer, og gjort dette i et par år. Jobber som sykepleier på travel sengepost. Kan bli litt uvel hvis jeg ikke får spist før klokken 13-14 på dagvakt, men stort sett rekker jeg å kaste i meg noe mat før den tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #47 Del Skrevet 8 timer siden Jeg jobber også i barnehage. Frokost har jeg aldri trengt, husker mamma presset i meg frokost som barn og jeg ble bare kvalm. Kan kjenne litt sult i 12 tiden, men nesten ikke etter lang tid med fasting. Går over veldig fort. Drikker mye vann og kaffe løpet av dagen. Spiser ikke før kl 17. Tar med mat på jobb kun hvis vi har personalmøte på kveld og jeg ikke rekker hjem først. Har gått ned ned en del og er veldig fornøyd. I barnehage rekker man ikke kjenne på sulten egentlig. Vann hjelper mye. Anonymkode: 159fb...870 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #48 Del Skrevet 8 timer siden Pentagon skrev (48 minutter siden): Dog er det ikke for alle å faste, du kan finne det ut ved å ta endel blodprøver hos fastelegen. HbA1c, fastene blodsukker og glukose nivå. Er du under 5,2 på HbA1c fastende, er ikke fasting noe for deg. Men man merker det egentlig selv også. Hvis du har det helt jævlig uten mat er ikke periodisk faste noe for deg. Lykke til😊 Dette er det rarest jeg har lest. Fastende HbA1c? Vet du i det hele tatt hva HbA1c er for noe? Anonymkode: e4a5b...4ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #49 Del Skrevet 8 timer siden Butikkjobb her. Faster fra kveldsmat til middag. Ca 17 timer. Er ikke frokostmenneske og har ikke tid til lunsjpause. Anonymkode: 7c0d7...e77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #50 Del Skrevet 8 timer siden Blir ikke sulten før utpå sen formiddag/tidlig ettermiddag. Spiser første måltid tidligst kl 12. Noen ganger ikke før middag. Spiser to måltider dagen, enten lunsj og middag, eller middag og kvelds. Har hatt ulike jobber, er generelt aktiv og trener en del. Men har alltid trivdes best med fasting (gjorde dette lenge før det ble en "greie" og så populært). Var en periode jeg prøvde å spise faste måltider, små måltider ofte. Opplevde at jeg ble mer sulten og fysen av det, fikk lyst til å konstant gå rundt å knaske på noe. Gikk faktisk opp i vekt av det, men vekten gikk av igjen når jeg gikk tilbake til mønsteret mitt. Nå holder den seg stabil. Tror det er en vanesak, og ulike folk trives vel med ulikt spisemønster. Anonymkode: 782c1...e37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå