AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Hva er ditt beste tips til enkel mat i familieselskap? Er barnebursdag. Har pleid å ha pølser eller rundstykker eller wraps. Nye forslag er Pizzabakeren, og så kommer jeg ikke på noe mer.. må være veldig/ganske enkelt. Skal ellers ha kake, is og frukt etterpå. Anonymkode: 70b6b...719 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Hjemmelaget lasagne er er slager her. Lages i stor form/langpanne dagen før. Jeg har også en gang servert pastaskruer blandet med dolmiosaus gratinert med ost med hell. Taco er også populært, stek kjøttdeig dagen før. Kutt grønnsaker før gjestene kommer. stroganof og lapskaus er best dagen etter det lages, så det er også lett. Evt Grandiosa til barna. Anonymkode: 215f2...058 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hjemmelaget lasagne er er slager her. Lages i stor form/langpanne dagen før. Jeg har også en gang servert pastaskruer blandet med dolmiosaus gratinert med ost med hell. Taco er også populært, stek kjøttdeig dagen før. Kutt grønnsaker før gjestene kommer. stroganof og lapskaus er best dagen etter det lages, så det er også lett. Evt Grandiosa til barna. Anonymkode: 215f2...058 Takk for svar. 😊 Det blir nok litt for meget for oss å ordne med denne gangen + mye søl og styr. Vil helst ha noe helt enkelt. Men Grandiosa til alle går jo forsåvidt også an. 😎 Anonymkode: 70b6b...719 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden Gryterett med baguetter Anonymkode: 536d8...9ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå