lillesky Skrevet 6. mars 2006 #1 Skrevet 6. mars 2006 Hvilken mascara bruker du nå? Er du fornøyd med den? Kommer du til å kjøpe den igjen? Hvis ikke, hvilken kommer du til å kjøpe da? Jeg har Lash Designer fra Nivea (vannfast), og synes den gummibørsten er ganske bra. Men jeg synes ikke den er spesielt vannfast.
Gjest Bøllefrøet Skrevet 6. mars 2006 #2 Skrevet 6. mars 2006 Jeg bruker litt av hvert, men mest bruker jeg Helena Rubensteins "Lash Queen" etter tips her på KG. Er fornøyd ja
Gjest Gjesta Skrevet 6. mars 2006 #3 Skrevet 6. mars 2006 Bruker Lash Queen på overvippene og Chanels Sculpte Cils på undervippene Veldig fornøyd med begge
Impala Skrevet 6. mars 2006 #4 Skrevet 6. mars 2006 Bruker Lancome mascaraer. Varierer mellom Definicils, Flextencils og Amplicils. Akkurat nå bruker jeg Flextencils og er kjempefornøyd med denne, og selvfølgelig de andre Lancome mascarene
Cola Girl Skrevet 6. mars 2006 #5 Skrevet 6. mars 2006 Hypnose fra Lancome - veldig fornøyd, og kjøper nok den neste gang også
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2006 #6 Skrevet 6. mars 2006 Bruker Lash Queen fra HR nå. Likte den ikke da den var helt ny, men nå som den dem har tørket litt ut, er dem blitt bedre. Tror ikke jeg kommer til å kjøpe den igjen med det første.
vixen Skrevet 6. mars 2006 #7 Skrevet 6. mars 2006 YSL - Faux Clis. Ikke min favoritt. Skal forsøke en ny neste gang....
*M* Skrevet 6. mars 2006 #8 Skrevet 6. mars 2006 Kanebo, synes den er helt grusom. Fikk anbefalt den av hun som jobbet i tax-free'en. Ikke går den bort med varmt vann (nesten ikke med sminkefjerner engang) og dessuten klumper den. Skal kjøpe Helena Rubenstein eller Diorshow neste gang.
Abr@xas Skrevet 6. mars 2006 #9 Skrevet 6. mars 2006 (endret) Jeg har en fra Max Factor og en fra Bare Escentuals. MF sin er grei, men den gir fra seg for mye farge og vippene fort klistrer seg sammen, mens BE sin gir fra seg altfor lite farge. Jeg har prøvd utallige merker, men aldri funnet en jeg er 100 % fornøyd med. Endret 6. mars 2006 av Abr@xas
Salt Skrevet 6. mars 2006 #10 Skrevet 6. mars 2006 Jeg bruker Lash Queen fra HR og er fornøyd med denne, så ja - jeg kommer til å kjøpe den igjen. Veksler mellom denne og YSL Faux Cils.
Gjest 2324 Skrevet 6. mars 2006 #11 Skrevet 6. mars 2006 Hypnose fra Lancome - veldig fornøyd, og kjøper nok den neste gang også ← Bruker også denne, og er fornøyd. Kommer nok til å kjøpe den igjen, men jeg liker også å prøve ut andre ting, det kan jo hende at det finnes noe jeg liker enda bedre der ute..
natasha Skrevet 6. mars 2006 #12 Skrevet 6. mars 2006 Bruker for tiden en mascara fra Bobbi Brown (kjøpt på Strawberrynet), er veldig fornøyd med denne og har nå bestilt ny. Den er ikke vannfast, men drysser ikke. Ellers bytter jeg mellom Lancôme Amplicils, HR LashQueen og YSL Faux Cils. Mine all-time favoritter Dior Fascination Mascara lages desverre ikke lenger og Chanel Sculpte Cils (med tykk børste) får man ikke tak i i Europa
Gjest Malina Skrevet 6. mars 2006 #13 Skrevet 6. mars 2006 Akkurat nå for tiden har jeg Isadora Build Up og HR Lash Queen. IsaDoras maskara har litt tykk børste- noe jeg ikke helt likte. Synes det tar litt lenger tid å få del fint,men når jeg endelig har klart det,så ER det fint også. Lengere vipper som ikke klumper. Og den er også billig! Men tror ikke jeg ville kjøpt denne igjen.... Lash Queen er en av de beste jeg har prøvd! Vanligvis kjøper jeg ikke så dyre maskaraer for jeg synes mange av de billige er like gode,men denne er en klasse for seg selv Gir fine, lange vipper- bruker den alltid når jeg skal på fest! Denne skal jeg absolutt kjøpe igjen!
Gjest Gjesta Skrevet 6. mars 2006 #14 Skrevet 6. mars 2006 Jeg bruker nesten bare vannfaste mascaraer, og for tida går det i vannfast Spectacular fra Rubinstein, og den normale Kanebo 38* mascaraen. Jeg har to mascaraer liggende på vent; Aquaresistant fra YSL (nylig åpnet), og en helt uåpnet vannfast Hypnose fra Lancome. Favorittene mine er helt klart Flex WP fra Lancome og Spectacular fra HR. Jeg har også alltid et Kanebo 38* klar til innsats; den er så praktisk hvis man trener og skal dusje litt senere, for den er lett å få av i dusjen.
Malou Skrevet 6. mars 2006 #15 Skrevet 6. mars 2006 For tiden bruker jeg Lancome Definicils. Jeg er fornøyd med den som "hverdagsmascara" og kunne godt finne på å kjøpe den igjen. Til fest kunne jeg kanskje tenkt meg en med litt med volum/lengde, men erfaringsmessig sliter jeg også mer med å få det til å bli fint med denne type mascara.
Arkana Skrevet 6. mars 2006 #16 Skrevet 6. mars 2006 Jeg bruker YSL Faux Cils, min absolutte favoritt. Det finnes rett og slett ingen bedre.
Gjest Jalileh Skrevet 6. mars 2006 #17 Skrevet 6. mars 2006 Jeg bruker Nivea Eyes Wide Open. Er kjempe fornøyd. Som base bruker jeg Lancomes XXL.
Prinsesse-vil-ikke Skrevet 6. mars 2006 #18 Skrevet 6. mars 2006 Jeg sverger til Lancome Definicils - har brukt den i noen år nå og er veldig fornøyd. Klumper ikke og gir pene lange vipper!!
Gjest Gjest_Skittlejente_* Skrevet 6. mars 2006 #19 Skrevet 6. mars 2006 Jeg bruker Clinique High Impact Mascara og er veldig fornoyd med den; den er da ikke vannfast, men veldig holdbar og drysser ikke. xx
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2006 #20 Skrevet 6. mars 2006 Har nå HR Lash Queen og Diorshow. Førstnevnte er den mascaraen jeg har hatt som har gjort meg mest svart under øynene utover dagen, så kommer neppe til å kjøpe den neste gang. Diorshow har jeg hatt flere ganger, og den liker jeg veldig godt. Gir volum og lengde som ikke kan sammenlignes med noe annet jeg har prøvd, og er uvurderlig til fest-sminken. Vurderer også å prøve Lancome etter mye god omtale her på KG.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå